לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Modest Blog


Everybody needs somebody to love

Avatarכינוי:  Just like you

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

מפה ומשם


טוב , לא עידכנתי הרבה ..
יש כמה דברים שקרו לי פה ושם אז אני אסכם את זה [בקצרה .. עאלק] :

 

- התחלתי ללמוד פולנית

- 100 בערבית O:

- אחותי פינצ'רה לי את הכדורסל הנסגד

- 4 חודשים עם חבר שלי 3>

- כדורסל חדש [שהחור של האוויר שלו היה גדול מדי , אז עזבו .. נניח שאין כדורסל יותר ><]

- שירים חדשים בפסנתר

- כדור קופצני קטן , פעם ראשונה שלא איבדתי אחד כזה

- נסיעות כל הזמן לסבא וסבתא

- אחותי איבדה לי את הכיסוי של האזניות

- מצאתי את הכיסוי של האזניות

- תיקנתי את המיקרופון

- טיול לחרמון

- חייזרי שלג

- מצלמת אינטרנט פועלת

- נפל המקש האמצעי של הפלא' [זה עם החצים]

- שירים של דיסני לפסנתר

- סדק באמפי [MP]

- פאנל חדש לפלא'

- כמויות של ג'ינסים חדשים

 

גאד , למה אני עדיין מרגישה משועממת ?!

נכתב על ידי Just like you , 11/3/2008 19:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





521

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust like you אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just like you ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)