לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...in the land of happines there is you and me...


החיים שלי, הסיפורים שלי...

כינוי: 

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009


השבוע הכי נורא בחיים שלי נראלי...

*דבר ראשון- סבתא שלי נפטרה [התחלה טובה לשבוע, לא?]
*דבר שני- שעה אחר כך הייתי צריכה לעלות להופיע  עם הלהקה [איזה כיף, לפחות התאים לאווירה...]
*פספסתי את ההדרכה של איך לעשות את הפעולות או מה שזה לא יהיה של המש"צים יום אחרי כי הייתי בהלוויה
*כל השבוע כאב לי הראש מהבכי
*איך לי קול כי כל היום שרתי פחות או יותר כי  הייתי ממש עצובה וזה עוזר לי
* היה לי מבחן באנגלית, שלא ידעתי עליו בכלל

נכון שבוע מעולה?!
אבל עברתי אותו רק בזכות החברות המדהימות שלי שכל היום 24 שעות היו איתי -אם לא פיזית אז בטלפון- תמיד
דני, אני אוהבת אותך כל כך33333> 'להלהלהקה, להלהלהקה....'


ממ... אז מה עוד? רציתי לפרסם פה משהו שכתבתי בהשראת החודש האחרון אבל התחרטתי חח אולי עוד מעט נפרסם משהו אחר שלא קשור לי לחיים, מזמן לא פירסמתי דברים שלי.... זה חסר><

נכתב על ידי , 27/4/2009 23:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני באמת לא יודעת למה אני עושה את זה....
הרי בסופו של דבר זה לא יגמר "טוב" , נכון? זה ברור...
אבל אני לא יכולה שלא...
כנראה שאני צריכה ללמוד הכל על בשרי חח 
אבל לא אכפת לי.... כרגע...
סתם עלתה לי השאלה "למה אני עושה את זה?"

נכתב על ידי , 20/4/2009 20:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של talko:) ב-26/4/2009 23:23
 



אז אתמול הלך בסדר אחרי הכל...


אתמול המשכתי את השיחה איתה...
היא לא רצתה שנדבר במרכז אז נכנסנו לאוטו שלה ונסענו שני מטר ודיברנו באוטו חח.
ת'אמת? לשיחה הזאת באתי כבר בלי ציפיות, בלי נושאים, בלי שאלות, באתי כדי לדבר, לנסות להבין, לגרום לה להבין.
ואני חושבת שאולי כן איפשהו גרמתי לה להפנים טיפה שמה שהיא עשתה היה לא בסדר...אבל אני לא יכולה להיות בטוחה, אני אף פעם לא יכולה להיות בטוחה איתה.
ולא נכון, אני לא סלחתי לה... פשוט הוצאתי את הזעם שלי בדרכים חסרות אלימות *אהמ* ויישבתי את ההדורים בניינו... חח

ולמרות שהחלטנו שלא ניהיה ממש חברות... אלה יותר כזה 'היי- ביי' אני מרגישה שהשיחה הזאת עשתה טוב לשתיינו.
וואי איך אני מקווה שהיא לא שיקרה לי בקשר לכמה דברים...
למשל היה איזה קטע שהיא אמרה שאחרי השיחה שלנו -וכנראה בגללה- אז היא כן הלכה וכן הייתה לה את ההזדמנות לעשות את זה... כאילו להמשיך... והיא לא עשתה את זה... ואני לא יודעת מה זה אמור לומר לגביה, או מזה אמור לגרום לי להרגיש, אבל אם זה אמור לגרום לי להעריך אותה ולסלוח לה בגלל שהיא לא באה ועשתה את זה שוב, אחרי אלוהים- יודע- כמה פעמים שזה קרה בכמה ימים האחרונים, אז זה לא עבד.
תראו אם היא באמת לא עשתה את זה עכשיו אחרי השיחה שלנו אז אני מרוצה מעצמי, הלכתי עם הראש בקיר ועשיתי בו סדק.

אבל השיחה גם הלכה למקומות שלא אהבתי. בכלל לא אהבתי.היא התחילה לדבר איתה על חברה שלי... חברה ממש ממש טובה שלי שפעם הייתה גם חברה שלה, והיא התחילה לספר לי מה קרה בנייהן וכמה שאני צריכה להזהר ממנה כי היא 'ילדותית'.
כאילו אני מודה לך שאת מנסה להזהיר אותי, אבל את פי מיליון יותר ילדותית ממנה אם כשיש לך משהו טוב את מחליפה אותו במשהו טוב שיש לחברה שלך וכך בעצם גונבת לה אותו ופוגעת בה, מסכסכת, מתחילה סוג של 'תחרות' אפשר לומר ופשוט... לא אכפת לך.

וואי... בנושא אחר!
אני לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון...
אני מרגישה ממש רע -מבחינה גופנית אני מתכוונת- כל הזמן אני מרגישה כזה... רע? כאילו הדם שלי לא זורם...[?]
זה קרה לי כבר פעם... לא עד כדי כך אבל קרה... זה מתחיל להדאיג אותי.
זה בד"כ כשאני בתקופה נפשית רגשית לא משהו...
ואני לא מדברת רק על זה...
קרו לי בשבוע האחרון עוד כל כך הרבה חוץ מהטלנובלה הזאת...
סבתא שלי נכנסה לבית אבות כי המצב שלה ממש ממש החמיר... ואמא שלי כבר מתחילה להכין אותי נפשית ל... אתם יודעים
ומישהי שממש קרובה אלי עברה ניתוח שממש הפחיד אותי [למרות שאמרו שהוא לא עד כדי כך מסוכן אבל עדיין...]
וקרו עוד כמה דברים כאלה קטנים סתם לא חשובים כאלה... אבל גם זה משפיע על המצב הכללי.
נקווה שיעבור מהר, אני לא יכולה כבר עם התחושה הזאת שיש לי בחזה/ בטן...

מועקה כזאת, ס
וג של...

אה ורציתי אתמול עוד שיחה עם מישהו, אבל לא יצא לפועל ואני לא בטוחה עד כמה אני רוצה את זה בימים הקרובים... נראה כבר(:

נכתב על ידי , 8/4/2009 16:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,439
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtalko:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על talko:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)