לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...in the land of happines there is you and me...


החיים שלי, הסיפורים שלי...

כינוי: 

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

יום חרא וערב מתוק


היה לי היום יום חרא!
פשטו כל היום שכבתי במיטה או על הספה וניסיתי לישון...
אבל כמובן שלא הצלחתי!
ונחשו עוד למה!? כי כל היום חשבתי כמה אני בודדה ומה הי קורה עם זה היה ככה וזה היה ככה [נוו על בנים וזה...]
אבל!
הערב יצאתי עם דיאנה אורלי לישי יוליה וחלי לפסטיבל הסרטים והיה שפשוט כיף!
כאילו תחשבו כמה מזליסטית הייתי הערב ששלושה אנשים בני 16-17+ התחילו איתי
וכאילךו אני יודעת שזה נשמע ממש מתלהב ומטומטם וזה אבל דידי איתי והיא לא מפסיקה להזכיר לי את זה חחח
אוקי אז הראשון היה ממש אבל ממש חתיך!
והוא נראה בן 17 בערך אבל הוא עובד בזה של הפרסום של יונה יהב אז כנראה שהוא 18 פלוס כי הוא צריך להצביע, לא?><
אז הוא ממשממשממש חתיךXD
והשניים האחרים אני לא רוצה לדבר עליהם._.
הלכתי עם דידי ואורלי ופתאום שמעתי איש נקיון כזה מהאלה שמנקים ת'רחובות קורא לי וזה והוא ממש כאילו מתחיל לדבר איתי וזה ואשכרה אומר 'בא לך להכיר קצת' וכאלה וכאילו קצת כבוד עצמי בנאדם! אתה עם מדים של מנקה רחובות קשור לפח ואתה עוצר מישהי לפחות חמש שנים קטנה ממך ומתחיל להתחיל איתה! באמת!?
אוקי והשלישי היה גם מנקה רחובות [שניהם היו בני איזה 20... אולי 20 וקצת...] והוא גם התחיל איתי דיי דומה כזה עברתי לידו והוא גם התחיל לדבר איתי וזה והכל והראשון האיש נקיון הראשון אחר כך עברתי לידו שוב והוא צעק לי מותק מותק חכי לי><
[בפעם הראשונה הייתי באמצע סיפור של משהו ממש חשוב לדיאנה אז פשוט שמתי לו יש בפרצוף כזה כמו חמסה כזה ואמרתי לו אחר כךXD]


טוב דידי מתה מעייפות ולא רוצה שאני אסיים לפרט ולספר וזה אז....
ליל"ט3>
נכתב על ידי , 18/10/2008 00:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ב-21/10/2008 12:45



4,439
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtalko:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על talko:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)