לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...in the land of happines there is you and me...


החיים שלי, הסיפורים שלי...

כינוי: 

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

אם יש מישהו בעולם הזה שבכל זאת אני שונאת, זה אותך.


אני לא הולכת לכתוב פה את כל הסיפור של מה שקרה בניינו בזמן האחרון, אבל את זה כן-

נכון שקודם, לא היינו חברות הכי טובות שיש, היינו חברות. נקודה. אבל זה לא אומר שלא היה לנו איזשהו רגש אכפתיות אחת כלפי השניה, זה לא אומר שבהזדמנות הראשונה שיש לך לעשות משהו שכ-ן יש לך כבר, שאת לא חייבת אותו, את תעשי את זה למרות שאת תדעי עד כמה זה פוגע בי. ואת תדעי את זה טוב מאוד, כי חמש דקות קודם את שאלת אותי אם זה יפגע בי!!!
עד כמה חסרת רגשות את יכולה להיות למען השם?!!?
אני אומרת לך -כן! זה יפריע לי! כן!! זה יפגע בי!!
ואת פשוט מתעלמת וממשיכה בשלך...
במיוחד אחרי שאמרת שאת לא תעשי את זה כי זה יפגע בי.

ואת יודעת מה עוד!?
זה באמת היה מגעיל השיחה שלנו אחרי, השיחה שלנו שאת התקשרת בבוקר אחרי לומר איך היה, זה באמת הרס את כל שבריר הדבר שנשאר, ותאמיני לי שלא נשאר הרבה אחרי מה שעשית.

יודעים מה?! זין! לא אכפת לי מי קורא פה ומי לא, לא אכפת לי שאת תקראי פה את זה, כי לך אני אמרתי את זה היום, ומחר אני אמשיך לומר לך את זה, ולא אכפת לי שאתה תקרא את זה כי אתה גם קשור, ולא אכפת לי שגם אתן תקראו פה כי זה פשוט מאוד לא מעניין אותי, ולא אכפת לי שמלך העולם יקרא את זה, כי אני פשוט שמה זין על העולם הזה.
אני מרגישה כמו בטלנובלה רדודה שלא כמו הטלנובלות האחרות- בה לגיבורה אין סוף טוב.
כי אחרי הכל- מה יכול להיות הסוף הטוב? שתפסיקי? שזה יהיה משהו בניינו? שזאת תיהיה אני שם בסוף? מה? אני בכל זאת אף פעם לא אוכל להיות כמו לפני שעשית לי את זה. אני עדיין תמיד עכשיו אהיה בפחד הזה שאחת החברות שלי תעשה לי משהו כזה. בגללך. בגלל האנוכיות הנוראית הזאת שיש בך, בגלל שבדידות הזאת שאת גורמת לעצמך, כי את יודעת טוב מאוד שאת גורמת לזה במה שאת אומרת, ואני יודעת טוב מאוד שאת יודעת למה אנ מתכוונת, גם אם לא ידעת שאני יודעת את זה.

וואי הרג אותי היום איך שאמרת שאת לא ידעת... חה!
נו באמת אל תנסי להיתמם לי פה! א-נ-י אישית אמרתי לך את זה חמש דקות לפני שעשית את זה אז אל תמציאי לי תירוצים פה, כי זה לא עובד עלי!

וכן, אני רוצה לנתק את הקשר הזה כי הוא לא בריא לי.
ולא, אני לא מוכנה אחר כך כשהכל יגמר, אם זה יגמר, אז לחזור ולהיות איתך חברה... או יודעת מה? לא חברה, מישהו שתוכלי לומר לה 'היי' כשאת רואה ברחוב, כי אני תמיד אדע שאת תוכלי להפוך את זה לעוד אחד מה'דברים' שעברת בחיים.
אני תמיד אדע שתוכלי לשבת, לדבר איתי, לשמוע את החולשות שלי, את האהבות שלי, את הדברים שאני שונאת, ולהשתמש בהם נגדי חמש דקות אחר כך!
שאת תעשי דווקא את מה שאני שונאת, שאת תקחי ממני דווקא את מה שאני אוהבת, שאת דווקא תפגעי בחולשות שלי.

והיום את יודעת, כשדיברנו על זה, את פשוט היית כל כך צבועה שזה מגעיל.
עלק 'אני יודעת וידעתי שמה שעשיתי לא היה בסדר אבל אני מרגישה שאני צריכה להגן על עצמי' נו באמת! על מי את עושה צחוק?! ברור שאת יודעת וידעת ותדעי תמיד שמה שעשית היה פשוט שפל, אבל אם את כל כך 'מלאך', כזאת שיודעת מה שהיא עושה, שיודעת מה טוב ומה רע, למה את עושה את זה מלכתחילה?!
למה את עושה את זה דווקא כדי לפגוע בי וכדי שיהיה לך עוד אחד ברשימה הזאת?
למה?!

אוקי, אני לא רוצה לדעת. כי אם אני אדע, אז מחר כשנדבר, אני באמת, אבל באמת לא אוכל לשלוט על עצמי.

ועוד משהו אחרון!
איך לכל הרוחות, את נפגעת ממני בכל הסיפור הזה!? אה?!
מה עשיתי שגרם לך להפגע?!
אני הבהרתי לך הכל טוב- טוב מההתחלה, שזה כן יפגע בי אם תעשי את זה ואת עשית את זה בכל זאת ואחר כך אני לא באמתי אלייך והתלוננתי ואמרתי שאת חברה רעה, מה שאת כן, אבל את אפילו על זה לא תוכלי להתלונן, כי אני לא אמרתי לך את זה בשום רגע בהכירות בניינו.
איך את יכולת להפגע כשאת כל הזמן עשית את הדברם האלה דווקא- את עשית את מה שעשית ואחר כך באמת וסיפרת לי על זה אפילו שידעת עד כמה זה כואב.
את באת ואמרת לי- אוקי עכשיו אנחנו במלחמה מי תעשה את זה ומי תשיג את זה.
את באת, הסתכלת לי בעיניים, והלכת ועשית את זה שוב. מולי.

אין לי שום דבר אחר לומר לך חוץ מזה שאני שונאת אותך.
אה, בעצם כן, ביי!
נכתב על ידי , 6/4/2009 21:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

4,439
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtalko:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על talko:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)