לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is My life



Avatarכינוי: 

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2009

לא אמיתית עלק


יש לי 2 דברים להגיד לכם:
1. כולכם על הזין שלי (:[חוץ מסבט וגלי המדהימות]
2. שתתחילו להפניםם שכבר לא מגניב לעשות בלוגים פקטיבים, תבינו שאני לא אומללה שלוקחת תמונות של ילדה אחרת!
 אתם יודעים מה הכי נרוא בכול הקטע, שאומרים לכול ילדה שקצת ניראת טוב שהיא פיקטבית, זה פשוט הזוי.
אז בקשר לטענות השיקריות שלכם, שחס וחלילה אנשים לא יתחילו להאמין לכם אחרי שנתיים כמעט שאני לא אמיתי אז הינה לכם:
1. אני אמיתית כמוכם ילדודס. יכולים לגעת בי. אני אפילו גרה בארץ כןכן! הייתם מאמינים!? רמת אביב  כןכן גם קשה להאמין נכון ילדודס?
2. שוב, אני לא מופיעה במודלס קום. בגלל,שוב אני לא דוגמנית מספיק וותיקה ומצליחה בשביל להיכלל שמה, אבל כמובן שאתם לא יודעים שיש יותר מ1000 ומשהו דוגמניות שנמצאות מתחת למודלס ולכול 13 בנות יש סוכן, אני לשימחתי נפלתי על סוכן שמקדם אותי ולא רק גובה ממני כסף, נכון עוד לא ראיתם אותי, כי אני מצטלמת לא לחברות בארץ מתחילים לאט. חברותץ לא מוכרות בחו"ל עושים כסף קטן אחכ.. אחרי שמתחילים לבקש ממני להצטלם ולא אני זו שמבקשת מהם. ככה מתחילים להתקדם יש חלק שזה בא להם פתאום ובקלות ויש כאלה שקורעים תתחת כמוני. אז לכו להזדיין לפני שאתם יודעים את כול הפרטים תפסיקו לקפוץ.
3. בקשר לתמונות, יחתיכת ילדים סתומים ואומללים שכמותם.  צילמתי 2 תמונות חדשות אולי יש לכם בעית ראייה, לי אין כזו טנקיו גאד. עם תסתכלו טוב טוב תראו שיש לי -2- תמונות חדשות, לא אמרתי ששמתי אותם לפי הסדר. רק אמרתי שיש לי -2- שוב לילדי אקים שבניכם -2- תמונות חדשות [ובשביל הממש ילדים דפוקים השתי תמונות האחרונות] אז שוב. ניראלי שאמרתי את זה  ת-פ-ס-י-ק-ו לקפוץ
ומי שאומר שחברות שלי לא אמיתיות , בונאאאאאאאאאא ימסכן\ה עד לחברות שלי!!! יבן\ת של שרמוטההההההה , גמאני יכולה להיות כלבה ולדבר מגעיל שצריך אז תרגיע\י תקריזות שלך ימטומטם\ת כוססססס אמאמאמא שלך טפו!
נירגעתי (:
 שיהיה לכם יום נעים בנות. וכדי שתתחילו להאמין, כי זו א-נ-י :)


ליז.


נכתב על ידי , 6/9/2009 21:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,573
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליזוש:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליזוש:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)