לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is My life



Avatarכינוי: 

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2010

ואוו... הרבה זמן עבר..הא?


היי..
כן אני יודעת שאמרתי שאני לא אחזור אחרי שהחליטו לקרוא לי שקרנית ולא אמיתי ובלה בלה בלה בלה
ולא אני לא צריכה להוכיח את עצמי בשביל אף אחד. באמת הבלוג היה מקום שכתבתי בו דברים שאפילו לחברות הכי טובות שלי לא הייתי מספרת.
יש לי כולכך הרבה לספר כי עבר די הרבה זמן ובאמת השתנו מיליון ואחד דברים
כןכן אני ומתן עדיין ייחד טפוטפוטופ(:
אבל אני ורוב החברות שלי כבר לא בקשר, חלק מהעובדה היא שרובם משתמטות שלא רוצות ולא יעשו צבא וואלה, זה משנה לי את כול הראש אליהם, אם אני יכולה לעשות את זה אני בטוחה שגם הם.
טוב תכלס די מאוחר ומתן פינה לי זמן בין הלימודים!!!!!
אזז תמונה לסיום ושיהיה לכם לילה מקסים.


אני במנדרוסה עם שני ואודי חברים מהבסיס.

נשיקות
ליז

נכתב על ידי , 12/1/2010 22:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,573
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליזוש:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליזוש:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)