לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is My life



Avatarכינוי: 

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2010

תמונות ועל התקופה האחרונה


היי לכם:)
אז ככה מה יש לספר?
בעיקר שהכול רגיל... אני משרתת כמו שאמרתי לכם בקריה בקישורים. אני ממש נהנת. אפילו שאני טוחנת שעות ולא רואה בעיניים כבר..
המפקדת שלי רוצה להוציא אותי לקצונה והיה לי כבר שיחות כאלו ואחרות שממיינות אותי למבדקים... אני באמת מקווה שבסוף יבחרו אותי
תכלס אני לא צהובה בכלל אני נהנת יודעת מתי אסור להתחפשן ומתי מותר קצת.
אבל באמת שאני חושבת שמתאים לי להיות קצינה.. וברור שאני יביא מלא מלא מלא תמונות (; כמובן עם אני יעבור את ההכנה ובה"ד 1 ואז השלמה כן?
אני בקושי בקשר עם חברות שלי רק עם שנהב אבל עם לירון ודריה ממש ממש מממש התרחקנו בעיקר בגלל ששניהם משתמטות ומבלות כול היום באיזה מועדון די מפוקפק
בדרום ת"א  וואלה. לא מתאים לי להסתובב עם בררה כזו לא שמי ישמע מי אני ומה אני אבל זה רק יוריד אותי לשפל ולא יעלה אותי למעלה
וגם המאמי שלי ושנהב מסכימים איתי
שנהב ורן עדין יחד והפכו להיות מין רבעייה כזו שיוצאת כול סופש [ אמרתי לכם  תנתן השתחרר ורן עוד חודש וחצי יוצא לחפשש]
קיצר בבאמת שכיף לי עכשיו והחיים טובים. לא ראיתי את אמא שלי מיולי ניראלי חחח קיצר מלא זמן אבל לא כזה אכפת לי ואני גם לא חושבת על זה כולכך
בקשר לדוגמנות אני והסוכן החלטנו לקחת את זה יותר באיזי ולא הסכמתי לדגמן לחברה מוכרת בארץ שאמרתי לכם שעם אני אדגמן אליה ידחו לי את הגיוס וכו'...
ואני שמחה שלא הסכמתי. אפרופו מי שמדגמנת בחברה הזו עכשיו זו אסתי גינסבורג ההורסת.[ אפריל]
אז נכון שאני והיא התחברנו ממש בטירונות , כי כול הטירונות היו בררות כאלה... אבל היא באמת בנאדם חמוד , מצחיקה, קצת אדישה אבל באמת לא מפגרת כמו שהיא
יוצאת המון פעמים בטלווזיה, יצאנו יחד לפרפל הייז ולאפטאון. באמת שהיא לא אחת מהברנג'ה והיא ודעת איך להתנהג מתוקה אמיתית
אבל בגלל סיבות כאלה ואחרות הפסקנו לדבר, לא ריב או משהו ..פשוט היא ניתקה קשר עם כול הבנות מהטירונות ואז ראיתי אותו בגיוס מילואים שלי בתל השומר וישבנו ל סיגריה ודיברנו מלא והיא אמרה שאין לה זמן לחיות והיא מתה לפגוש אותנו כבר ובלה בלה בלה אבל זה גם לא הסתדר.
אף אחת מאיתנו לא שומרת לה טינה, כול אחד בוחר את החברים שלנו וזה היה די ברור שזה יגמר אחרי הטירונות.
וזהו תאמת אין ממש משהו חדש.. אז הינה קצת תמונות מהתקופה אחרונה ואני יורדת לסיגריה...


מתן לא אוהבת שאני ג'ינג'ית אני מזכירה לו את רון מהארי פוטר. איזה השוואה רעה נכון?!?!?!


אני וטל טול לפני מסיבה בכבשה למעלה ברחובות...

שיהיה לכולכם שבוע נפלאאאא(:
ליז
נכתב על ידי , 8/2/2010 16:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,573
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליזוש:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליזוש:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)