לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

THE BUS OF LIFE


I'm sorry I can't be perfect

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 282911687 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

2008


וואוו ,

השנה נגמרה כלכך מהר .

 

אז ..

 

שנת 2008 , מה היה ?

השנה האחרונה , היא הייתה השנה

הכי קשה שעברה עליי ,

בכל זאת גיל ההתבגרות ,

הרבה בכי והרבה עצב ,

הרבה דיכאונות ועלבונות ..

אבל עם כל זה ,

זאת הייתה שנה מדהימה ,

מלאת חברים , אהבה ,

שמחה ואושר והמון העזה .

 

 

בשנה האחרונה , למדתי כלכך הרבה דברים ,

על עצמי , על החברים שלי , על המשפחה שלי ,

ההתבגרתי , התאהבתי , התאכזבתי .

למדתי , שכוח רצון ,

יכול לנצח כל דבר !!

הכל בחיים הוא משחק פסיכולוגי .

התבגרתי , הבנתי את המשמעות של החיים ,

לדעת להבין , לעזור , לאהוב .

התאהבתי , ולא רק פעם אחת .

התאכזבתי , כשהבנתי שאני לבד .

 

השנה הייתה נורא משמעותית ,

מכל הבחינות .

בבית הספר , בצופים , בתור מתבגרת .

בבית הספר , התחיל הרבה לחץ , ולחץ , ולחץ ..

24 שעות סביב השעון , לחץ !!

הייתי צריכה לאטלאט להתרגל לזה ,

בצופים ,

החברים המדהימים שלי ,

עברנו יחד דדברים מדהימים ,

סמינרים , טיולים , מחנות .

למדתי שאין דבר יותר חשוב מהחברים . אין !!

הם אלה שנמצאים איתי כל יום ,

עוזרים , תומכים , אוהבים מחבקים .

הכרתי הרבה חברים חדשים ,

למדתי את המשמעות של חברות .

היה לי חבר , אמנם לא רוצה להיזכר בזה ,

אבל כן . השנה היה .

ובתור מתבגרת , החיים ,

הם המתנה הכי טובה שה' יכול לתת לנו .

 

עכשיו ,

אני מעריכה כלכך הרבה אנשים ,

כלכך הרבה דברים .

ומודה לה' .

 

השנה ,

הייתה מעורפלת ,

הקושי הכי גדול ,

שאמנם אני לא רוצה להזכיר אותו אבל היה הברכיים שלי ,

שעצרו בעדי כלכך הרבה הזדמנויות ,

אבל לא את הרצון ,

ולא את העזה !!

השנה נגמרה לי בספק ,

אני לא חושבת שניצלתי אותה .

אבל תמיד יש את שנה הבאה .

 

אז..

2009 , מקווה לשנה טובה ומדהימה עוד יותר .

ואני אעשה הכל כדי שהיא תהייה ככה !!!!

 

 

 

שיר לסיכום השנה .


 

 

ANGELS / Robbie williams

 

 

"I sit and wait
does an angel contemplate my fate
and do they know
the places where we go
when we´re grey and old
´cos I´ve been told
that salvation lets their wings unfold
so when I'm lying in my bed
thoughts running through my head
and I feel that love is dead
I'm loving angels instead

and through it all she offers me protection
a lot of love and affection
whether I'm right or wrong
and down the waterfall
wherever it may take me
I know that life wont break me
when I come to call she wont forsake me
I'm loving angels instead

when I'm feeling weak
and my pain walks down a one way street
I look above
and I know ill always be blessed with love
and as the feeling grows
she breathes flesh to my bones
and when love is dead
I'm loving angels instead

and through it all she offers me protection
a lot of love and affection
whether I'm right or wrong
and down the waterfall
wherever it may take me
I know that life wont break me
when I come to call she wont forsake me
I'm loving angels instead     "

 

 

 


 

 

אז שתהייה לכולם

שנה לועזית מדהימה ,

מוצלחת , מאושרת , ומלאת אהבה .

לכולם .

 

אוהבבבתת המון 3>

נכתב על ידי , 1/1/2009 17:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NiDk_NaMe ב-4/1/2009 22:37



7,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענברוווש (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענברוווש (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)