לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

THE BUS OF LIFE


I'm sorry I can't be perfect

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 282911687 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

מאת יהודי גאה .


 

 

הו , חיים של ילד אתם חושבים ? ממש לא !

אני מרגיש כמו בהמה שמובלת אל המוות , כל הדרך לאושוויץ ברכבת הזאת -

הייתה מגעילה מסריחה , ממש דוחה !! .

והנה , הוא פה , לנגש שתי עיניי , שביל המוות , " לאן הוא מוביל " , ילדה קטנה שאלה את החייל הנאצי .

"לחופש ! שתקי ילדה קטנה , ולכי !! " ופניו רעות נוראות מכל !! , תפסתי את הקטנה בידי והלכתי , כן , בשביל המסוכן והמפחיד מכל . יחדיו צעדנו יותר מאלף אחים , בטור , בראש כפוף , מבטינו למטה , בעוד הנאצים - ראשם למעלה , שוט ביד ומבט של רצח בעיניים , רצח יהודים , רצח חפים מפשע !

ילד בן 15 הולך , בדרך למותו , ובדרך לעוד מותר של מיליוניי יהודים נוספים .

אז לבורות לא נפלתי , ממחלות ורעב לא מתתי , אך ממחנות ההשמה לא לברוח !! וגם אם אברח , הזיכרון שיישאר יהיה הקשה מכל , הטראומה , והפחד של התפיסה, ישר אהרג , רק נס יכול להציל , רק נס .

ילד בן 15 , לבד בעולם - את 2 אחיותיי הקטנות רצחו !

את אבי ממני לקחו , את אחותי הגדולה הפכו למשרתת ואת אחי הקטן ואימי ,לפני שנתיים , למחנה ההשמדה , אבל למוות לא לעבודה .

לבד בעולם ! בלי אף - אחד , ואני ?! כמו גיבור מתהלך , כשפניי כולם לקרקע , שלי לשמיים , גב זקוף וראש מורם !

גאה ביהודי שאני , בדת שלי בעצמי ! 

"שלאאאאאאאאאאאאאאאאאאט " והשוט פגע היישר בגבי , לא הסתובבתי והכאב לא הזיז , רק המחשבה , "אני יהודי !" צעקתי בגאווה -הנאצי כיוון עליי את הרובה ואיים , הילדה הקטנה עוד אחזה בידי , תפסה בי חזק ורעדה , שמעתי את הילדה הקטנה

לוחשת "גם אני יהודייה , גם אני גאה!" חייכתי קלות והמשכתי ללכת ..

בעוד רואים אני את אולמות המחנה מפוחדים עד מוות , הולכים לאט יותר בכל פעם , התחלנו לשמוע צעקות , וראינו פתאום את הגאולה , את צבא ארה"ב פורץ את מחנות ההשמדה , משחרר אותנו .

הנאצים בקרבה החלו לינוס , ואני מסתכל עם ראש מורם , גאה וצועק " אני יהודי , יהודי וגאה !! " וכך אחריי כל אחיי המובלים איתי , לפחות היו מובלים איתי אל המוות .

עברו כבר 10 שנים , אני בן 25 , עליתי לארץ  ישראל , והתחתנתי עם אנה , הקטנה מהסיפור , זוכרים ?

עכשיו , מול שתי עיניי אני רואה , את שביל המוות בו עברו מיליוניי יהודים בדרך אל המוות .

ואני , כן כן אני , אחת מתוך ספורים שניצלו ממנו . בנס .

 

 

 

לזכר 6 מליון שנספו בשואה הנוראה.

 

אני יהודייה וגאה !!

 


 

 

 

זהו חלק ממונולוג , שכתבתי .

כשהייתי קטנה למדתי כתיבה יוצרת ..

הסיפור אינו סיפור אמיתי, וברור שדימיוני לגמרי .

בכל זאת  , קשה לילד בגילי להבין את התופת , ורוע בנאצים למרות הכל .

6 מיליון , אילו 6 מליון אחים , שצעדו יחד למוות , והרס , ולגזענות .

אנחנו יהודים , ואנחנו גאים בזה !!

חוליה מאוחדת אחת , שאף אחד לא יפרק !!

 

הרגשתי צורך לכתוב את זה  , לסבתא שלי ,

אני לא הולכת לפרט למה ,

אבל חשוב לזכור .

הרבה מתו , בשבילנו , בשל היותם יהודים .

יהיה זכרם ברוך . ת.נ.צ.ב.ה.   אמן .

נכתב על ידי , 22/3/2009 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענברוווש (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענברוווש (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)