לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

THE BUS OF LIFE


I'm sorry I can't be perfect

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 282911687 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


 

 

שמיים כחולים / מלי ושמעון גרשון

 

"לפעמים אני אומר לך מילה אחת יותר מדי,
תחייכי, תקשיבי, זה לא מאוחר,
לפעמים אני מרגיש כאילו זאת הפעם האחרונה,
כאילו אין מחר, צריך לומר את המילה הנכונה

ותמיד את איתי מחכה שאחזור,
ואני כמו שיכור מתעלם מהאור,
מציירת תמונה שלי ושלה
צבעים לבנים, שמיים כחולים.

לפעמים אני שומעת צלילים משוגעים,
כמו ליבך קורא לי לבוא בין הגלים,

אני אולי מרגישה, כאילו זאת הפעם הראשונה
יום חדש מתחיל, צריך לומר את המילה הנכונה.

ותמיד אתה איתי יודע שטוב לי,
חושבת המון לוקחת מכחול,
מציירת תמונה שלי ושלך,
צבעים לבנים, שמיים כחולים.

ותמיד אתה איתי יודע שטוב לי,
ואני כמו שיכור מתעלם מהאור,
מציירת תמונה שלי ושלה,
צבעים לבנים שמיים כחולים. "

 

 


 

אני רוצה חודשיים אחורה . ://

ואם לא חודשיים לפחות לתחילת החופש. . :S

נכתב על ידי , 29/12/2008 02:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^shai^ ב-30/12/2008 19:24
 




 

יאו ,

כ"כ באלי לצעוק לשמיים !!!!!!

 

זה משגע אותי ,

ויושב לי על כל איבר בגוף .

כמו עלוקה !!!

זה מפריע ,

זה מציק ,

זה לא עוזר לכלום .

אבל אני ?

לא יכולה להגיד כלום .

לא רוצה להגיד כלום ,

אבל רוצה שהעלוקה המטוטמת הזאת

תבין שהיא פוגעת בי ,

תבין שהיא לא עוזרת למצבי רוח שלי .

תבין שנמאאאאאאאאאס לי כבר .

 

עם כמה שאני אוהבת את העלוקה הזאת ,

ואהבה , באמת באמת ,

אני רוצה קצת לשחרר ..

רוצה קצת בדד ..

בלעדיה ,

ב-ל-ע-ד-י-ה !!

 


 

דמעות של מלאכים  /  אריק איינשטיין

 

"דמעות של מלאכים.
דמעות שקטות
דמעות יפות ועצובות.
זולגות באופק דמעות
ומחפשות...
מה הן מבקשות?
אהה...

כי כשהמלאכים בוכים
בעולם אחר,
אז בעולם הזה
עצוב לנו יותר.

דמעות של מלאכים.
מדוע הם בוכים המלאכים?
אולי בגלל שזה לא קל
להיות מלאך,
בעולם עצוב כל כך.

כי כשהמלאכים בוכים
בעולם אחר,
אז בעולם הזה
עצוב לנו יותר.

וגם אנחנו כאן
רוצים לבכות יחד איתם
מה לעשות?...
רוצים לבכות והדמעות
אינן יורדות,
הדמעות אינן זולגות.

כי כשהמלאכים בוכים
בעולם אחר,
אז בעולם הזה
עצוב לנו יותר. "

 

 


 

אני צריכה עצה אמיתית ,

עצה מכל הלב.

מה אני יכולה לעשות ?!

 

ה"עלוקה" הזאת ,

היא חלק נורא נכבד מהחיים שלי ..

קרובה אליי ,

ובאמת שאני אוהבת אותה

ורגילה אליה .

בכל זאת עלוקה .

אבל יש משהו שמפריע לי ,

מאוד מפריע לי .

ומבחינתי הדבר הראשון זה ללכת ולדבר על זה .

אבל במקרה כזה , זה קצת קשה .

אני מעדיפה שלא ,

זה רק ייגרום לי להיפגע יותר .

מצד שני , לנתק קשר ?

אני לא ממש רוצה .,

אבל אני רוצה שהעלוקה הזאת תדע ,

שהיא פוגעת בי

שהיא פשוט פוגעת בי !!!

- אני לא רוצה לדבר איתה .

- לא רוצה לריב איתה .

רק רוצה שהיא תבין ,

ותשנה .

העלוקה שלי ..

אני כלכך כלכך אוהבת אותה !!!

 

"לאחד מילא , לשני שבר !! "

 

 

מישהו מוכן לייעץ ?

מישהו מוכן לעזור ?

:(((((((((((((

 

 


 

זה לא ישנה אותי ,

לעוללללללם !!!

חג חנוכה שמח !!!          3>

נכתב על ידי , 28/12/2008 00:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NiCk_NaMe ב-31/12/2008 14:22
 



~~~


ולפוסט קצת לא שיגררררררתי ,

 


 

ווואו , פעם ראשונה שאני יכולה להגיד ,

 

אני גאה בעצמי !!!

אני כ"כ גאה בעצמי ,

כ"כ גאה ברצון שלי

בהישגים שלי .

 

ההורים שלי ,

גאים בי כ"כ ,

שמחים שאני מצליחה עוד יותר .

 

פעם ראשונה שאני יכולה ,

לשבת על הכיסא מול המחשב ,

ולהיות רגועה ,

ולהגיד לעצמי .

 

"ענבר, אני גאה בך "

[כןכן ישלי פיצולאישיות ..]

 

כייפלי להרגיש שיותר טוב עכשיו ,

יותר כייפ עכשיו ,

ההורים שלי גאים בי כ"כ ,

היחסים בבית השתנו .

אני סבלנית יותר עם אחיות שלי ,

עם ההורים שלי .

אני עושה כל מה שמבקשים ממני .

 

יאאאאאאאאאאאאאו ,

אני כ"כ גאאאאאאאאאאאאאאה !!!!!

 


 

לעוף / הראל סקעת

 

"כשאני מביט למעלה משתלט עלי כישוף
והרוח מספרת שאני יכול לעוף
להרים את הידיים לעצור את השעון
להלביש את הכנפיים בדמיון

אז אני יכול לעוף
בלי לדעת לעוף
זה עושה לי בגוף
הרגשה של קסמים נעימים
כמו ציפור בשמיים
אני יכול לעוף
כמו עלה על המים
לצוף אל ארץ שומקום
גם לכם מותר לחלום

אני עף מעל המים
ורואה אותי שקוף
אני ילד של שמים
ולמדתי לעוף
אני לא רוצה לחדול וגם לא רוצה לגדול
אני ילד שרוצה לדעת ולטעום מהכל.

רק אני יכול לעוף
בלי לדעת לעוף
זה עושה לי בגוף
הרגשה של קסמים נעימים
כמו ציפור בשמיים
אני יכול לעוף
כמו עלה על המים
לצוף אל ארץ שומקום
גם לכם מותר לחלום

העולם הוא אגדה
אם תפקח את העיניים
תנסה ואז תדע
גם לך זוג כנפיים

וגם אתה יכול לעוף
בלי לדעת לעוף
זה עושה לי בגוף
הרגשה של קסמים
נעימים נעימים כמו ציפור בשמיים
אתה יכול לעוף
כמו עלה על המים
לצוף אל ארץ שומקום
גם לכם מותר לחלום   "

 

 


 

 

שיהיה סופשבוע מושלם לכולם !!

333333333333333333>

נכתב על ידי , 18/12/2008 23:26  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קובב ב-26/12/2008 21:10
 



לדף הבא
דפים:  

7,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענברוווש (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענברוווש (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)