לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בן: 47

ICQ: 9345638  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

להיות, לחדול, או ללכת


זה לא נחמד להיות פיון על לוח שחמט

מוצב בין מנהלים בין חברות,

זה לא נחמד להיות פיון,

זה לא נחמד לטפס על הקירות.

זה לא נחמד להיות נכס עובר לסוחר

או פשוט סתם אינטרס,

וכן אני חייב לומר, ולא יעזור,

אני פשוט כועס.

 

כועס על זה שאני משמש כלי משחק

בין מי שמשלם ומי שנותן הוראות,

והגיע הזמן שהם כבר יבינו

שלהישאר איתם זה לא לחדול או להיות.

 

ונמאס לשמוע את אחד מדבר על לקוחות

והשני רק רוצה לשלם פחות,

כי מדיבורים לדיבורים אני לא מקבל תשובות,

ואותי מותירים לאנחות.

 

אז לא זה הזמן לדיבורים ופרידות,

ולא זה הזמן להתפטר,

אבל אם לא אתחיל לקבל תשובות,

 

חבר'ה - רק אוויר בידיכם יִוָותר.

נכתב על ידי , 6/6/2006 07:46   בקטגוריות עבודה, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופר לנדא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופר לנדא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)