לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בן: 47

ICQ: 9345638  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פעם


 

פעם,

כשהיו משמיעים את הצפירה,

והייתי עוצם את עיני ומרכין את ראשי,

היו רצים לי מול העיניים,

סרטים אילמים

של שחור ולבן.

 

היו שם אנשים מטושטשים רצים מעל עשן לבן,

תמיד מסתערים, תמיד רצים קדימה.

 

קופצים מעל שוחה,

רוכנים לעזור לפצוע,

ותמיד הם בסוף נעלמים,

מעבר לעשן,

עמוק בתוך הלא ידוע.





היום,

כשמשמיעים את הצפירה,

אני עוצם עיניים,

והכל עולה בצבעים,

וחי, ובקול רועם ורועש.

 

והרבה בגוף ראשון,

איפה הייתי כשהושמעה ההזעקה?

איפה ישבתי באמבולנס?

באיזה פצוע טיפלתי ראשון?

מי ניצל, מי מת?

הכרתי אותו?

 

והרבה במבט מתוקשר,

האם שמעתי על כך במקרה?

האם סיפרו לי?

האם הכותרת האדומה בוואלה או Ynet תפסה לי את העין?

ואולי זו המנגינה המבהילה של המבזקים בטלויזיה?





פעם,

כשהיו משמיעים את הצפירה,

היו הסרטים אילמים בשחור ולבן.

 

היום הסרטים צבעוניים וקולניים,

והרבה,

הרבה הרבה יותר

מתים.

נכתב על ידי , 28/4/2004 14:35   בקטגוריות עד שיפרידנו המוות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



3,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופר לנדא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופר לנדא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)