לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  טליה בליה

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2008


אתמול חיפשתי אותך נואשות ,

הייתי זקוקה לך על גופי הערום ,

רציתי אותך בין הסדינים ,

איפה היית ?

פיג'מה מפגרת .

 

~

דוגרי , ככה אני מרגישה אוף

עצובה שמח כזה , שבהתחלה הכל נראה מוזר ,

 אבל בסוף..

הכל סתם בדיחה .

נכתב על ידי טליה בליה , 30/1/2008 21:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כןכן , פתחתי שוב מושפעת אני . אזמה .


זאת שוב אני , טליה "טליה בליה".

אותה מושפעת שפתחה שוב בלוג . D;

 - - -

אז ככה , פעם היה לי ידיד שממש אהבתי לדבר איתו .

ואז ככל שדברנו יותר ככה הבנתי כמה שהוא יותר חמוד

אבל מה שלא הבנתי שאני כן מתחילה להרגיש עליו משהו ופחדתי מהזה

ואניבגלל שאני כזאת מטומטמת וכזאת מגעילה כתבתי עליו דברים שהם לא נכונים

ומגעילים . חשבתי שאולי ככה אני יפסיק לחשוב עליו . ועכשיו אני כלכך מצטערת שעשיתי

את זה אני חושבת שאפילו אני לעולם לא יסלח לעצמי על זה אני בחיים לא הייתי עושה את זה למישהו

ובמיוחד לו שהיה כזה חמוד עלי וכל מה שהוא עשה שהיה הכי לא במקום הוא אחר כך

הוא רק התנצל ואם היו לי תמילם להגיד כמה שאני מצטערת על מה שכתבתי הייתי אומרת אותם

אבל עכשיו שאני חושבת עלזה, בכלל לא מגיע לי לדבר איתו . כי הוא כזה ילד מדהים .

ואני כזאת מגעילה וצבועה .  

טליה .

נכתב על ידי טליה בליה , 22/1/2008 16:41  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





189

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליה בליה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליה בליה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)