לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Leshalev

בן: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2016

זה לא סתיו, זה חורף



-
שיחה שהיא כנראה לא תראה בחיים-

אני עכשיו במשמרת בעבודה
קר בחוץ...
אני גם ככה קצת מצונן
כל השינויי מזג האוויר האלה לא טובים לי
אני במצב יותר יציב
מקווה שזה לא זמני
אני זורק המון דברים באוויר וכותב בלי לחשוב פעמיים
אני עייף
ומאוד רעב
מעשן את הסיגריה השלישית עכשיו לחצי שעה האחרונה
לא הייתי מתנגד לאיזה כוס קולה קרה עכשיו
למרות הקור
רצוי עם קרח
אני אוהב לשחק עם הקרח בפה
עם השיניים
לפני כמה ימים עזרתי לכלב
אפשר להגיד שאימצתי אותו
אספתי מהרחוב
בנג'י קראתי לו
האמת שבהתחלה חשבתי זה נקבה
הוא שובב ומקפץ מצד לצד המון
אני חושב שטוב לו איתי
כשאני מדבר איתו הוא ממש מקשיב
אני רואה בעיניים שלו
הוא מניח את הראש על הירך שלי ומקשיב
קיבלתי אתמול מכה מהדלת של הארון
יצא לי סימן כחול
אני נשי מדי לפעמים
חחח
בלימודים הולך לא רע בכלל
בינתיים ממוצע 85
התחלתי התנסות
אני רואה עתיד לשם שינוי
אני חשבתי עלייך הרבה לאחרונה
אולי לא מתאים להגיד את זה כרגע אבל, אגיד בכל זאת
אני גם לא בטוח שתראי את זה
אבל שווה לנסות
אני קצת מצטער (קצת הרבה) על זה שלא ניפגשנו
ולא התקדמתי עם זה איתך
טלפונית וכו
היה לי איתך חיבור
מיוחד
אני החלטתי ותמיד מחליט הכל בשביל כולם
והורס הכל
תמיד
או ברוב המקרים לפחות
את חסרה לי נורא
כי לפני שהפכתי לפסיכו מוחלט היה לנו טוב
אני כנראה חלש אופי
אני אנסה להתחזק
להבא, כדי שאם תהיה לי מתישהו בת זוג
הקשר ישרוד
והכל בעצם ישרוד
והיא בעצמה תשרוד ולא תסבול
אני מפחד לגרום לסבל לבחורה כלשהי
ואני לא רוצה שיהיו איתי מרחמים
אני מתאמן המון, ריצות תמיד עשו לי טוב
הייתי רוצה להכיר אותך יותר
אני חושב שהיה יכול להתפתח משהו מקסים ומיוחד
אבל כבר אין מה לדבר על זה
אין לי מה להפסיד במילא כן....אבל חשוב לי שתדעי
אני רואה בכל יום בעבודה כמה אנשים נלחמים על החיים שלהם
ואני ככה בקלות רציתי להיעלם מהעולם פעמיים
היום אני חושב, למה בעצם? למה עשיתי את זה?
זה הרי פתרון כ"כ לא נכון
אפשר אחרת
ובחרתי פשוט לברוח
אני לא אברח יותר
אני אעמוד מול הפחד ואלחם
לילה טוב לך נסיכה אבודה
ותודה לך על מי שאת

שלֶו.

נכתב על ידי Leshalev , 21/2/2016 03:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Leshalev ב-22/2/2016 11:52
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLeshalev אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Leshalev ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)