לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הנערה החוקרת.

החיים, השאלות, התשובות.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

ילד חכם שלא נמסה, או ילד טיפש שמנסה אך שטועה ?


אף פעם לא הבנתי את הילדים הללו, שהופכים את עצמם לגאונים, אבל ברגעים שבאמת

צריך להתמודדת הם בורחים עם הזנב בין הרגלים.

זה פשוט מרגיז ומאכזב, ואני מקווה בשבלכם שלא תחבו במקרה כל כך נורא כמו שלי.

 

"כל הכוכבים נופלים, כל האמיצים עוזבים,

                       כל מי שצעק שותק, כל מי שצחק בוכה" דויד ד'אור.

 

שיהיה לכולם שבוע נהדר ומקסים.

קיבלתי 'פרו' זה ממש ממש נהדר אני שמחה.

נכתב על ידי , 24/12/2007 19:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הידע הוא כוח או שהכוח הוא ידע?


טוב אז שלום לכולם,

אני דרינה ואני גרה בחיפה.

אני הקמתי את הבלוג הזה כדי לשאול שאלות ולענות עליהם

בעצמי וגם לספר על חוויות אישיות שלי.

אני ילדה נורא רצינית ובוגרת.

אני גם נורא עייפה בשעות כאלה אז אני יקצר כאן וילך לישון

אני מקווה שתגיבו לי למרות שאת הבלוג אני כותבת לעצמי

ואני לא יהיה כמו בלוגים אחרים שכותבים בשביל תגובות,

כמו כן אני יכבד כל אחד שיגיב ואגיב לו חזרה בבלוגו.

 

תודה שקראתם וערב טוב

הנערה החוקרת.

נכתב על ידי , 21/12/2007 22:47  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





131
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה החוקרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה החוקרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)