לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים עפ"י רון



Avatarכינוי:  ***הת!תח***

בן: 28

ICQ: 296840704 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

מסיבת על-האש


ביום שבת עשינו מסיבת על האש היה מה זה כיף באו פול אנשים.

אכלנו בשר, שתינו בירות , ראינו סרטים , אכלנו מרשמלו , שמענו מוזיקה,

קיצר עשינו באלגן!!!

אבל היה כיף! אחרי שכולם הלכו הבית שלנו ניראה כמו דיר של חזירים חחחח.

הינה כמה תמונות:

 

                             אני חני ואליסה

 

 

                 חחחח תומר אחרי ערמת ילדים

    

                                 אני חני ואליסה

 

 

 

                  איזה זבל מי שצילם את זה!!!!

 

 

            אליסה עושה פירסומת לגולסטאר חחחח!

 

                  

 

 

          אליסה וחני עם הישבנים הענקיים שלהן חחח!

 

אליסה נידחפת חני עם משהוא שצמח לה מישום מקום ואני!!!

                                חני ותומר =] 

 

    

אליסה דופקת לי מחבת בראש אוץ' חחחח

 

כנ"ל רק במקום מחבת בקבוק מים אה והעצבאות העקומות של חני מיתערבות בתמונה

 

וזהו קיצר היה כיף.

 היה טוב וטוב שהיה חחחחח!

יאללה בה בייי

נכתב על ידי ***הת!תח*** , 22/10/2008 20:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיעור רכיבה על סוסים


לא מיזמן היתחלתי ללמוד רכיבה על סוסים זה כיף לא נורמלי אבל מעייף.

אני גם בא לחווה כדי לעזור שם עם הסוסים לא זה לא מגעיל זה כיף תנסו הינה כמה תמונות:

 



 

 


 






טוב יש עוד פול תמונות אין לי כח לסים יאללה בייי

                                                                                                        

 

 

 




 

נכתב על ידי ***הת!תח*** , 22/10/2008 15:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





423
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל***הת!תח*** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ***הת!תח*** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)