לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

coca cola man-lord of teiman



כינוי:  fatma_1

בן: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

fuck you all



למה כולם חושבים שאני גאון?

כל העולם חושבים שאני גאון כי אני משקיע בלימודים ומבין את החומר

אבל אני ממש לא גאון אני לא יודע אנגלית בגרוש

אני ב3 יחידות מתמטיקה

אני די גרוע בלשון

ובנוסף להכל אני חי על ריטלין

אז די לקרוא לי גאון


היום נכנסתי לדיכאון כי הבנתי שאני גרוע באנגלית נכשלתי בבוחן בביולוגיה ולא הבנתי כלום משיעור לשון

בקיצור יום חרא

ועם זה לא הספיק גם רבתי עם ההורים

יש לי חרא חיים


מחר יום חדש לפחות משהו  אחד מעודד

נכתב על ידי fatma_1 , 21/12/2007 16:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונא חורף!!!!!!!!!!


כמה שאני שונא חורף הנה כמה סיבות: 1)יורד גשם

2)קר

3)מעצבן בחורף

4)אוכלים קלמנטינות ותפוזים (הדברים הכי מגעילים בעולם)

5)אי אפשר לצאת מהבית

6מתחלפת השנה (אני שונא שינויים)

7)שנה הבאה יהיו בגרויות חורף

8)אי אפשר ללכת לטירה (ביתי השני)

9)חצי חורף חולים

10)לובשים בגדים ארוכים ומעצבנים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דרך אגב לא יודע אם שמתם לב לא אמרתי תימנים פאטמה ערבים או קולה במשך כל הפוסט

נכתב על ידי fatma_1 , 20/12/2007 17:35  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כן כן פתחתי בלוג


החלטתי לפתוח בלוג

גיליתי שאני משועמם אז חיפשתי דרך לשרוף זמן וצץ לי רעיון

אולי בלוג

וככה נפתח הבלוג

   

 

נכתב על ידי fatma_1 , 20/12/2007 17:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfatma_1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fatma_1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)