לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בחיים,אין דבר כזה מושלם



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008


כמה דברים שאני רוצה להגיד ,

עברתי את השלב הזה שאיכפת לי ממה שחושבים עליי

יש משהו להגיד ? תגידו בפנים !

כבר לא מעניינים אותי הריכולים מאחורי הגב..לא מתעסק בזה יותר כי זה כבר מיצא את עצמו

חי ונהנה מכל שניה מנצל כל רגע בחיים למה לא? חיים רק פעם אחת

צריך ללמוד לנצל את החיים ולהנות מהם כי בדוגרי החיים עוברים וכל שניה טובה לא תחזור על עצמה תמיד

מצפצף על כל העולם,לכל אחד יש זכות להביע דעתו אבל מי אמר שהדיעה שלו מעניינת אותי ?

 

= = = = = = = = = = = = = = =

 

נמאס לי ,

- נמאס לי שכל אחד פה חושב שהוא יותר מכולם איזה מלך או מלכה

- נמאס לי שיש אנשים מגעילים רכלנים וצבועים שרגע אחד הם חברים שלך ורגע שני הולכים לכל העולם לדבר עלייך

- נמאס לי ליהיות בגיל הטיפש-עשרה אני מרגיש תלוי באנשים כל הזמן אני רוצה מצד אחד לחזור לילדות ליהיות ילד קטן ובטלן אבל מצד שאני אני רוצה להגיע לגיל 20 ו..וליהיות כבר בזכות עצמי

- נמאס לי ליהיות באותה חברה תמיד אני רוצה לעבור לחברה אחרת יותר מצחיקה,כיפית שאני אהנה בה יותר!

- נמאס לי שאין לי אהבה אני רוצה אהבה !

- נמאס לי להשקיע כל הזמן רק כדי להגיע לתוצאות ולהוכיח למורים שאני יכול יותר

- נמאס לי מכל האנשים מזוייפים האלה..למה אנחנו חיים בעולם של מזוייפים ? למה אין איש אחד לפחות שהוא אמיתי ?

- נמאס לי ליהיות באותה שיגרה גם השגרה נמאסה עליי כבר

- נמאס לי מהחורף הזה..פעם ראשונה בחיים שאני שונא חורף כבר נמאס מהחורף הזה הוא ממש סיוט!

- נמאס לי מהילדים הקטנים האלה שחשים את עצמם יענו בא לך איזה אחד בכיתה ז' עם סיגריה ואלכוהול ומשחק אותה גדול עלווווב :/

- נמאס לי שכולם פתאום נוטשים אותי אין עם מי ליהיות הכל ריק !

 

- אבל בכלל לא נמאס לי מהחיים! למדתי שבחיים יש עליות,בחיים יש ירידות צריך ללמוד להסתדר עם הדברים ולהמשיך הלאה הזמן עושה את שלו בסופו של דבר -

 

נכתב על ידי , 7/2/2008 16:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 31

ICQ: 321758757 






201

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלומי סולומון :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלומי סולומון :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)