לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בחיים,אין דבר כזה מושלם



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008


אתמול,יום שישי 15.2

הגעתי הביתה מהבצפר..כמו כל יום שישי רגיל

התכוונתי ללכת לחדר להשים את התיק

ופתאום כשעמדתי במסדרון

שמעתי "בום בום בום" כזה כאילו מנענעים משהו..:O

ואז הסתכלתי לכיוון החדר של אחותי וראיתי את המאוורר שעל התקרה שלה

זז ועוד שניה נופל

חשבתי לעצמי אולי זאת רוח חזקה או משהו

ואז הסתכלתי שוב ופתאום כל החדר של אחותי רועד..=O

אשכרה הכל זז ואז אמא שלי צעקה לי "שלומי,בוא"

ואני כזה "WTF ?!"

אוקיי הלכתי לא נלחצתי או משהו..

אבל זה היה הדבר הכי מפחיד שקרה לי בחיים

האדמה רעדה מתחת לרגליים שלי..=S

5.3 בסולם ריכטר !

אבל זאת חוויה עם כל הפחד D=

והכי מוזר ,

כל מי ששאלתי אותו אם הוא הרגיש אמר לי

" לא..הייתה בכלל רעידת אדמה ? "

חחחחח מנותקים !

 

=============================

 

אנשים ,

גלעד שליט כבר - 601 - ימים בשבי !

 

אולמרט ?

תתפטר ! שמתם לב שמאז שאולמרט נעשה ראש ממשלה

יש רק טעויות ? מלחמה,המצב נעשה יותר גרוע,שדרות נעשתה

איזור הדמדומים

ממשלה מעפנה ! למה אולמרט לא מתפטר ?

אין לו איזה ערמונית על הראש או משהו כזה? .. =/

 

- אל תתנו לאדישות להרוג אותם ! -

 

נכתב על ידי , 16/2/2008 10:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 31

ICQ: 321758757 






201

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלומי סולומון :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלומי סולומון :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)