לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד אנה


בלוג של אנורקסית=\\

Avatarכינוי:  עוד אחת!!!

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

גם היום=]]


אכלתי איחזה 330 קלוריות

 

מקווה שמחר פחות מזהה וזה בטוח שמחר פחותת

 

נמאס לי כבר שכולם מנסים לדחוף לי אוכל

 

היום חברה שלי נסתה לדחוף לי אוכל אמרתי לה שאכלתי בבית

 

והיא לא האמינה וואי איך היא יודעת על זהה אבל מחר אני יקח מלפון לבצפר

 

אני יראה לה שאני אוכלת בסדר ואמא שלי גם

 

מנסה לדחוף לי אבל מזל שהיא מאמינה ליי

 

אוף למה אף אחד לא מבין אני בסך הכל רוצה לרדת זה הכל ובאמת זה שאני עושה דיאטה זה לא יהרוג אותי

 

זה לא שאני מקיאה או לא אוכלת בכלל אני כן אבל לא 1000 ומשהו אלא 300 ומשהו

 

מה נורא בזה אני לא מבינה את זה

 

ואני כבר הגעתי למצב שאני רואה אוכל ואני מקבלת בחילה איזה כיף זה

 

ולמש אתמול זה היה לי יותר קשה לא לאכול וגם ביום ראשון אבל היום זה היה אחרת אני כבר לא מתגרה מאוכל

 

מה שאני אוכלת משביע אותי ואפילו כואב לי הבטן מזהה

 

ואין לי סחרחורות בכלל שזה דבר מצוין וזה מראה שאני לא מזיקה לעצמי בכלל אולי פה ושם אבל זה לא כל כך נוראא

 

ואם מישהו יודע כמה קלוריות יש בשקשוקה שיגיד לי אני חייהת לדעתת תודה]]

 

ושיהיה לכם בהצלחה ואני מקווה שיהיה לי בהצלחה גם מחר ואני יצליחח וגם אתםם

 

אנה לנצחחחחח3333>>>>>

נכתב על ידי עוד אחת!!! , 2/1/2008 00:45  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד אחת!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד אחת!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)