לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(= Emma


אני יודעת שאף אחד לא יכנס לפה בכל מקרה =\ אז למה לטרוח ?..

כינוי:  (= Emma

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

i hate that i love you


למה כל כך הרבה בנים היו מתים לחברה כמוני .. למה כל הבנים רוצים אותי.. למה כל הבנים מתאהבים בי ????????

 

  למה אתה לא ?

 

 

למה יש לך חברה ?

 

 

 

למה אני לא מצליחה לשכוח אותך ?

 

 

 

למה אני מכריחה את עצמי לא להתקשר אלייך יותר  ולחכות שאתה תתקשר ובסוף אני מתקשרת  ?

 

 

 

 

 

למה אני מטומטמת  ?

 

 

 

 

למה אני ממשיכה לחשוב עלייך ?

 

 

                                                            

       למה עוברים עלי כל כך הרבה דברים..? חייבת שינוי.. אולי איזה גלח בשיער יעזורר..?

נכתב על ידי (= Emma , 11/4/2008 20:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



HELP מה לעשות בשיער מתוך התמונות האללההה


למטה...

 

 

XP

נכתב על ידי (= Emma , 8/4/2008 20:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תעזרו לי לבחור תסרוקת ותספורת לשיער מבין התמונות האלהה....


אהלן  :]

 

וואי .. היה לי כל כך הרבה מה לכתוב והכל פרח לי מהראש עכשיו  :S

כתבתי כאן אולי 2 פוסטים ומאז עבר כל כך הרבהה זמןן... אבל .. אני שומרת כל כך הרבה דברים בפנים שאין לי למי להגיד..וואי.

 

אממממ..אני אתחיל עדכון כזה לגבי מה שהלך כאן לפני כמה חודשים.. ההורים שלי גרושיםרשמית... אבל אבא שלי עדיין בבית שלנו.. מחפש דירה..

אני בכל מקרה , עוד לא סיפרתי לחברה הכי טובה שלי שהם התגרשו ... היא לא יודעת כלוווום לגבי זה .. סיפרתי לכל מיני אנשים לגמרי בקלות אבל אותה אני מכירה מאמצע היסודי וקשה לי לספר לי...

 

היה לי היום מבחן בהיסטוריה אבל לא עשיתי אותו..  הלימודים שלי סה''כ דיי בסדר אבל דיי הדרדרו מאז תחילת השנה..חבל.

 

אני משתוקקת לעשות שינוי בשיער שלי ...כמעט כל 3 חודשים הוא משתנה..חחח  יש רק בעיה אחת - הוא קצר מידי  :[

 

בא לי ללכת טיפלה על סגנון אימואי כזה .. אבל אני לגמרי לא אימואית ואני גם לא רוצה להיות מאלה שהם משתדלים להיות כאלה כי זה לגמרי פתאטי.. אבל אני ממש אוהבת ת'סגנון שיער שלהם... ממש אוהבת  !!

הנה כמה תמונות להמחשה של מה שמצא חן בעיני..

 

     אהבתי ת'קטע הצבעוני בשיער..אבל זה יהיה הזוי אם אני אעשה את זה..

 

 

 גם זה מגניביי :]  ונראה לי שאני אלך על כזה ... למרות שהשיער שלי חום בהיר כזה ולא בלונדיני.. אולי אני אכהה את השיער לחום כהה ואעשה ת'פסים בלונדינים  וורודים...

 גם זה נחמדיי..

 

 

קיצר... מה אתם אומרים..? מה כדאי לי ?..  כשהשיער שלי כמובן יגדל... עכשיו הוא טיפלה אחרי הכתפפיים.. איזה באסה יקח לי מלאא זמן עד שיגדל לכזה אורך....

אה ועוד בעיה... לפי מה שראיתי עד כה... יש אפשרות לצבוע לצבע כזה בולט בלי כל הקטע של החימצון .. זאת אומרת.. בדר''כ מי שעושה צבע - אחרי כמה ימים רואים קצת ת'בלונד מתחת וקיצר זה מחזיק כלום זמן וישר הופך לבלונדיני... אז יש אפשרות ממש לצבוע ת'שיער לצבע הזה ..?

נראה לי שזהו בנתיים .. תגיבו חופשי   XP

 

 ממני Emma

 

נכתב על ידי (= Emma , 8/4/2008 14:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(= Emma אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (= Emma ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)