לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-my blog-


MY LIFE! DO YOU HAVE ANI PRALOM? GOOD

Avatarכינוי:  °Bla¢k Ang£l°•~»‎

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

עוד פעם..


היום לקסנ'וצ' יש יום הולדת 13[Happy Birthday]



[הוא רוקד במיוחד בשבילך=)) ]

 

אני

 

 

 

             אותך

 





 

 

 

היום בשבע נפגש=] יום הולדת=]]


איזה מנעול מעצבן בלוקר אי אפשר לפתוח אותו=\

מכירים את הזה העגול שמסובבים ימינה שמאלה ימינה.... הוא כ"כ מעצבן!!

עוד לא הצלחתי לפתוח אותו=|

אם למשהו יש רעיון מה לשים בלוקר תרשמו לי פליזי=]

 

 

יש לי מערכת שעות ממש חמודה וזה בקובץ וורד ואין לי כוח להפוך לתמונה אז לא משנה..

 

שלי תעדכני את הבלוג =]]  [למרות שלא כתבת בו כלום]

קסניה מלא זמן לא רשמת פוסט גם לך נמאס?!

 

חולצה[חולצות] חמודה[חמודות]:




תמונות חמודות

 

 




משו שהמצאתי עכשיו:

 

"אהבה היא דבר נפלא,

אך לפעמים גם מאכזבת.

היא יכולה להיות טובה

וגם מחשמלת.

 

היא יכולה לעזור לך בחיים,

אך גם להרוס.

בשבילה תיתן הכל,

ולפעמים בתמורה תבגוד."

 

=]]



 


חתימה ממש יפה שסיווקה עיצבה לי[יש לה בלוג עיצובים]

מי שרוצה אותו שירשום בהודעות


 

 

נכתב על ידי °Bla¢k Ang£l°•~»‎ , 14/9/2008 17:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה זמן...




כן הבי"ס התחיל ושוב סיוט..

וקנו לי יומן של בובספוג=]תיק+קלמר של סקצ'רס

ועוד דברים רק שאין לי הכי כוח לרשום..

 [מפריד חמוד]

 

 

נכון שהיה השבוע ניסוי?! היו המון הזהרות אבל מה שהכי דיברו זה:

המכונה יוצרת חורים שחורים גדולים וגודלים שזה יכול לבלוע את כדוה"א זה נשמע מעוד מוזר ודבילי!!

 

לא יודעת אם ראיתם או לא[קונג פו פנדה] אבל הוא הפנדה הכי חמוד שיש!!

 

 

והסרט שולט..!!=]

 

כל מיני משפטים! עלו לי בראש

 

 

"מאחורי העננים השמים תמיד כחולים"

 

חייך, הכל לטובה

 

תנצל את החיים כמו שצריך

 

תעריך את החיים,חיים פעם אחת

 

אל תתבייש להיות מי שאתה באמת!

 

 

 

סתם משהו שעלה לי עכשיו=] :

 

"אין שום חוק האוסר לבכות

שום חוק .האוסר להנות

שום חוק האוסר לצחוק

שום חוק האוסר לרקוד.

 

אל תפחד לחיות את החיים

ולהנות מכל רגע,

אל תפחד לאהוב או לבכות

על יקיר שהלך,

העיקר שידע שאתם נהנים.

 

אל תפחד לומר את האמת

אפילו אם היא כואבת,

 

השקר אף יותר

ואפילו גודל.

 

אל תפחד להיות מי שאתה

ולא לעשות חשבון לאף אחד,

אל תחיה רק בשביל לעבוד

צריך גם להנות!!!"

 

 

 

יאללה ביי=]

 

שבת שלום:)

 

 
נכתב על ידי °Bla¢k Ang£l°•~»‎ , 13/9/2008 12:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל°Bla¢k Ang£l°•~»‎ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על °Bla¢k Ang£l°•~»‎ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)