לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא רק טום.


אמ... עודד בלוג שנוצר משעמום יתר ס.O

Avatarכינוי:  anna =D

מין: נקבה

ICQ: 200900558 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

עשיתי סמיילי !! @ D:


למטה.

ואפשר תגובה קטנה בדרך D:

נכתב על ידי anna =D , 19/7/2008 01:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ווווואיי : ]]]




כממהה זמןן לא הייתי בבלוגג O:

אתםם לאא מביניםם חחחח ( =

נשרףף לשכנים שליי הביית ^ חחחח

ובגלל זהה נפללה לי התקרהה בבית חחח O:

ואזז לא היה לי מחשבב ובאאלגניםם #

ולא היה לי איך להדכןן ... !!@

איזהה באסהה זהה חחחח * DD :

סיימתיי לימודיםם sD

אםם שלוש שלילים ו90 הברזותת חחח~!

וממוצע 70 חחחחחחח DD:

כמוו שצצריךךך ^ ^



ממששעממם לי משווו פגזז !@

רבתתיי אם יללדהה אחחת ...

בא לי לפוצץ אותתה מכוותתת DDD :

כוסאמא שללה אמן תמותתת !!#

 

 

יייייי'אאא תראו איזהה כיפפפ' לי כתבו עלי שיר חחחח

http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1788744

הייתם רוצים שיכתבו עלליכם חח  O:

 

 

שירררר סקסייי ^ ^

 

 

 

חחחחח D:

 

 

השיר של בריטני בגירסת סקרימו D:

אהבבבתתתתי %

 

 

 

אאאהה כעעעע !!

עשיתיי סמיילי ((( =

ועוד לובב D:

 

הסמיילי :

הלובים הסקסים שללי חחחחח : ]]


 

 

חחח יש תמונה רק של אוזן אחתתת XDD

 

 

ונראאלי זייהההההו O:

בעיייי סקסיםם DD :



נכתב על ידי anna =D , 19/7/2008 00:57  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,530
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanna =D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anna =D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)