לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Silver.Sweet.Soul



כינוי:  Winged™

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

יומולדת לליאור,מגפיים ובולשיט צפוני בסגון.


בעוד שעתיים אני נוסעת לי לשלושה ימים בצפון,מוזמנים להציף בסמסים ואהבה גדולה בזמן שאשתעמם לי שם.

מבטיחה לחזור עם תמונות :]

אנחנו נוסעים בעצם כי לסרגיי בנדוד שלי מתחתן XD אז החלטנו לשלב כבר מין סופשבוע כזה.

אנוואיז,קניתי בגדים לחתונה,וסוף סוף קניתי את המגף הסגול המושלם שרציתי ***-*** הוא כוסון. סקיני שחור ואיזו חולצה חמודה:] אני להיות נקבה שמחה ^ ^

המגף עושה אותי יותר גבוהה בעשרה ס"מ,מה שאומר שעכשיו אני נראית 1.73 XD חח זאת אומרת,שליד מקס ודני אני לא ארגיש כמו גמד יותר..אלא בכיוון של גמד ממוצע XD

 

פוסט דפוק ולא קשור,אבל גם לי מותר להתלהב ממגפיים.

עכשיו לחלק החשוב של הפוסט:

 

היום יומולדת לליאור!

סימונצ'יק חמודה שלי,המון מזל טוב,מצטערת שלא יצא לי לראות אותך היום,אבל שתדעי שאני אוהבת אותך המון,ומאחלת לך שכל משאלה שלך תתגשם,והכל יהיה מלא באושר בחיים שלך.

33333333333333333333>

 

צ'ימיסימו יקיירי,

אולי.

 

נכתב על ידי Winged™ , 20/12/2007 10:28  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביזאר.


אני מדרדרת,הפלייליסט שלי מעז לשלב את ETF ואת Skid Row. עצוב. עוד לא החלטתי אם זה עלוב או עצוב,אבל משום מה אני מסוגלת להקשיב לזבל כמו אסקייפ,ולגאונות כמו סקיד ביחד.

מי אנד מיי בולשיט,נוורמיינד.

איך העיצוב החדש?אני עוד צריכה לשנות קצת את הרשימות וכאלה,אבל בעיקרון אני דיי אוהבת אותו.

יואו איך בא לי תיק עם פונפונים *-* (מחשבה לא קשורה,אני יודעת).

יש לי מלא דברים עוד לקנות לחתונה השבוע,פיכס.

כה,זה הולך להיות פוסט חפירה כזה,שאין בו שומדבר באמת מעניין או נחמד (אימופייס,בוהו).

 

אתמול תמולה ואילנה היו אצלי,(צ'יקסנייט XD),היה מצחיק ונחמד,לדבר,לצחוק ולהנות,להלה,יש גם תיעוד במצלמתי הנהדרת,אבל אסור לי לפרסם,בוהו.

שפתיי אדם XD

 

בלי קשר,לימוויר,זו תוכנה כ"כ נחמדה להורדת מוזיקה,הידד ליאן על זה שהכיר לי אותה,(ואת סקיד רואו *-* יחי יאן!)

 

טוב שיהיה,

צ'ימו

אולי. 

נכתב על ידי Winged™ , 15/12/2007 18:44  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,404
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWinged™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Winged™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)