לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Now or Never



כינוי:  Heni Kaulitz

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

טוקיו הוטל!!


זהו! היום אמרתי לכולם שהתחלתי לשמוע טוקיו הוטל והם ירדו עלי ;< זה ממש ממש עיצבן אותי. כולם התחילו לרדת עליהם רק בגלל שאני שומעת אותם.. אז אתם יודעים מה? אתם יכולים ללכת לעזאזאל! לא שואלת אתכם מה לשמוע! אני אשמע מה שבא לי, באיזה ווליום שאני רוצה וכמה פעמים שאני רוצה! אני לא חייבת לכם שום דבר! לכו זדיינו! יש לכם בעיה? אתם יכולים להפנות את זה למחלקת תלונות בכתובת: על הזין שלי! בסדר?

נכתב על ידי Heni Kaulitz , 20/12/2007 14:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שוקואיסטית ב-20/12/2007 22:21



1,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeni Kaulitz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heni Kaulitz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)