לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life, X_X


oh ya XD i'm Liat - and this is my blog .. so - have fun :P

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 366591778 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

החיים שלי בזבל!!!


דיי נמאס לי שכולם לא סובלים אותי!!

מה אני עשיתי לכם שאתם כל כך סובלים אותי???

אני כולה ילדה שרוצה שיהיו לה פעם אחת בחיים איזה 3-4 חברות אמיתיות ולא סתם מתחזות!!!

נטלי מתחילה לקלל עלי

ענת מתחילה לומר שכולם לא סובלים אותי ושהם כבר מתים שאני אעזוב לרוסיה

אנשים?!

מה יש לכם לב מאבן???

אינלכם רגשות בכלל???

למה לי יש וזה פוגע בי כל מה שאתם אומרים לי

וגם לא מתייחסים אלי באייסי....

תיכנסו לשין שלי [www.shin1.co.il/709842]

ותראו כמה קללות יש שם ותיכנסו לשין של "סקסית^רצח^וזה^לנצח" ותראו מה רשמה שם bill my sexi boy

ותכנסו לשין של bill my sexi boy ותראו מה רשמה שם סקסית^רצח^וזה^לנצח

אתם מבינים איזה צרה אני לעולם?!


אנחנו משחקים בכיתה הגמד והענק

כל ילד בוחר שם בלי שהוא רואה איזה ולא מגלה לאפחד מה יצא לו

והילד שיצא לו הוא נותן לו עד פורים או מכתב או איזה הפתעה

אז הענקית שלי לא יודעת מי אני וזה כל כך מצחיק לעבוד עליה

 

 

טוב אני יותר מידי מדוכאת מכדי לכתוב הרבה אז תמונה [אם יצא לי] ובה בעייי!!

 

אוף לא מצליח חבל

 



נכתב על ידי , 15/3/2008 21:18  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



439

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiat_Oh_Ya_XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Liat_Oh_Ya_XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)