לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life, X_X


oh ya XD i'm Liat - and this is my blog .. so - have fun :P

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 366591778 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008


גאד!!!!

הגיעו קסאמים לאשקלון.......

ובגלל המצב הבטחוני של המדינה אמא שלי מפחדת שאני אלך מחר למסיבה של חברה שלי

ובשבוע הבא לטיול השנתי ליומייים!!!!!!!!!!!!!!!!!

היום רצתי ונפלתי עדיין כואבת לי הברך

וואי כמה בכיתי היום.......

והיה מזה מעפן בימאות....

הקבוצה שלי הייתה האחרונה שנכנסה לסירה ועשינו פחות מחצי מרינה.......

ועוד כשהקבוצה של ודיסלב נכנסה ישר לסירה ועשו הרבה יותר מחצי מרינה

וואי איזה חופר המורה

חצי שיעור רק על הסברים!!!

קדח לייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!

לעיניין אחר...........

אני מתגעגעץ לשלמה.....

הוא הסתכל עלי מלא היום......

איזה חמוד!!!

הייתי היום אצל יעלי.....

ישלה טאקי מזה ישן עם 3+!!!!

ועם קלף מלך.....[?!1]

יש איזה כיף אנ'לא הולכת מחר לבית ספר

רק בגלל הקסאאמים.....

יצא משו טוב אחד......

אנטי מזה מפחדת אין לכם מושג

אעהאעהאע!!!

נפל קסאם ליד המכולת השכונתית של הבית שגרתי שם קודם....

והמכולת זה 2 מטר מהבית..............

יש לי מזל שאני גרה אצל סבתא שלי........

באלי לשים תמונה.......

קלטו איזה יפע אני יהיה בפורים..... [פיראטית סקסית..... התחפשתי לזה שנה שעברה.... נקווה שלא קטן!]

אוף זה לא עולה טוב מחר נעשה פוסט תמונות.......

זזתי לישון אני מתה מעייפות......

נ.ב: זה אחד הפוסטים הארוכים שלי..... עם מלא נקודות........

יאלהה....... לילה [ואין טוב!! כבר נרדם...XD]

גיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מישניכנס שיגיב מגיבה חזרה.....

נכתב על ידי , 28/2/2008 22:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וואי היום היה ממש חרא!!

החיים שלי בזבל!!!

שלוש חברות שלי [ענת נטלי ויעל]

מתייחסות אלי כאילו שאני מפלצת.....[?!]

טוב לאמשנה זה עניין אישי אבל אפחד לא יודע כמה רע אני מרגישה

וכמה בכיתי היום!!


יש לי מין פנקס קטן שחברות שלי ירשמו לי דברים שאני יזכור אותן ואני קוראת רק בטיסה.....

אז יהיה נחמד....[האומנם?]

אני אוהבת מישו..... קוראים לו שלמה אבל לא באמת זה בגלל שאנ'לא רוצה שאנשים ידעו על זה........

הוא מזה חמוד!!!

וואי איזה בעיות יש לי איתו אנחנו לא מדברים בכלל!!

ואני מפחדת לגשת אליו ולהגיד:"תקשיב אני רוצה שנשלים וטהטהטה........"

אוף אני מזה מדוכאת עכשיו

יאאא!!! מצאתי עכשיו תמונה שלי מפורים שנה שעברה

וואי איזה יפה אני

אני מתחפשת גם השנה לזה....

טוב אני זזתי

גיבו לי זה ישמח אותי

נ.ב: כל העולם הולך נגדי......... או במילים אחרות שונא אותי

נכתב על ידי , 26/2/2008 20:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שמעו משו עד הסוףף!!!

חובהבהבהבהבהבה [הבהב!! XD]

http://ha.moomoo.co.il/sharon.html


אממ היה היום מאוד משעמם בשלהבת

שזה נדיר!!

דניאל נטע ועינב אל תעלבו!!

לב'יו!! 333333333>>>>>

אני משועממת!!!!

שומעת ריאנה וט"ה

אהאהאהאה!!! יש לי מה לכתוב!!!

יאי מיי! [לונדון מהחיים היפים של זאק וקודי]

היום היה מבחן קל באנגלית!!

יעל שלא הצליחה כל כך במבחן התחילה לבכות ויצאה לשטוף פנים

וכייוון שהיא יושבת ליד חברתי הטובה נטלי עברתי במקומה לכמה שניות

אז היא באה ואמרה"עופי עופי מהמקום שלי"

ואז כשחזרתי למקום שלי נטלי אמרה לה:"כולה ישבה לך במקום אל תוציאי עליה ת'עצבים שלךך!!!"

ועברה לידי.....

ואחרי כמה שניות אני שואלת את יעל "מה קרה?"

והיא עושה לי בתנועות ידיים מוגזמות "אני ירצח אותך"

אז הבנתי שהיא לא רוצה לדבר איתי ונטלי הסבירה לי שזה בגלל המבחן

קיצקץ:

נעלבתי כי יעל היתה חברה מאוד טובה שליי......

לא משנה עבר..


אוף משעמם לייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!

איזה אחת מריאנה חופרת לי בשכל שתמות אאאא_מןןןן!!!!!!

אהאהאהאהאהאהאהאהאההאהאה יש לי עוד משו לכתוב!!!!

אתמול שרית באה לכיסתה עם הידייים ת'עיניים של אולגה

ואז אולגה:"מיזה?!"

ושרית:"ג'וני" בקול של בןן

ומאז אנחנו קוראות לג'וני שרית ולשרית ג'וני!!

ואני  באה עם אולגה לג'וני היי שריתת!!

היה קורעע!!!

טוב מישקורא פה:

אני יודעת שאתם קוראים פה אז תגיבו גם!!

מחזירה תגובות!!

בייי

 

נכתב על ידי , 20/2/2008 18:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ושחכתי להזכיר שעשיתי חור שני באוזן שמאלל!!

=]]   

 

חח

ביי

 

נכתב על ידי , 18/2/2008 18:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

439

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiat_Oh_Ya_XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Liat_Oh_Ya_XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)