לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמה פעמים?

אני בסדר איך שאני ,הבלוג אני עוד לא יודעת..

Avatarכינוי:  קריד

בת: 37

Google:  קריד





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2018

רומנטיקנית מהפנטת


לאחורנה אני חושבת שהקסם שלי עלה שלב

 

אני רואה איך בקלות אני מהפנטת בחורות

אני משיגה כל מה שאני רוצה ואין להם מה לתת לי 

בגדול אני משועממת

 

אני עושה הכל נכון ואניפשוט לוקחת שוברת סיטואציות לא הגיוניות והכל בשביל טיז קטן

כי זה התחיל משיעמום ואז אני מאתרת טרף שבא לי להשתעשע איתו 

ואז פתאום יורד לי ואני רוצה שיניחו לי וללכת הביתה לבד

למה לא להזדיין איתה ולגמור עם זה?

כן גם אני שואלת את עצמי

אז אני עוברת עכשיו תקופה של קבלה עצמית שאינה תלויה בדבר 

תקופה של התבוננות ממש מעמיקה פנימה

תקופה של לנבור ברפש הפנימי ולהתבוננן בו

ובגלל זה אני לא רוצה עוד רפש במיטה שלי

אני מחפשת את הנקי

 

ואני מחפשת את החוייה החדשה שתסעיר אותי

שתרגש אותי

שתלטף אותי שתאהב את כל המכלול שלי

ונזדיין כלכך הרבה שכל הסדינים שלי יהיו רטובים 

וזה יעלה בי חיוך

 

ואני אותה

חשוב שתהיה הדדיות

 

אני מונעת מעצמי סקס וזה הדבר שאני הכי משתוקקת אליו

אז לא הבנתי את זה..............................................!

אתמול הלכתי מכוסה ומבולבלת- מבולבלת זה כי התפטרתי מהעבודה שלי

אני מנסה לעשות שניה סדר 

 

אז התפטרתי אחרי שנתיים של עבודה קשה טירוף 

למידה אינסופית צמיחה 

רעב לידע ומלא מלא השגיות בתחום המקצועי

אבל עדין טירונית זה כאילו שאני כלכך סקרנית ואני קופצת למשהו מתמקצעת בו ואז עוברת הלאה

אני מבינה פתאום שבא לי להיות יותר

בא לי להיות משמעותית במקום העבודה שלי מבחינת כישורי המקצועיים שיצטרכו אותי ולאבד אותי יהיה קשה יותר מאשר האישיות שאני או מי נכנס ללב של מי

 

אני רוצה להיות מאדרפאקרית במה שאני עושה

השאלה היא מה אני רוצה לעשות בכלל?

אז התחלתי לשלוח קוח לכל מיני חברות ואני לוחשת לעצמי את באמת הולכת למשהו דומה בלי שתת לעצמך זמן להתאפס?

להיכנס למשהו דומה לא יניב משהו חדש אלא המשכיות 

אז כרגע נכון לי הפסקה קטנה

חשבתי גם לעשות קורס קצר שמהו שיכול לשמש אותי ממש טוב

 

אבל שניה לפני הכל אני מבינה שאני צריכה תקופה של שקט 

אז עישננתי מלא סמים כמו שאני עושה בתקופות כאלו

ואני עדיו מכוונת אליך כשאני מעלה פוסטים את עדין קיימת שם כסיבה וזה מציק לי

 

אני אגיד את זה בקול

את נדירה ואהובה אבל לא תודה 

התמסרתי ללב שלי ויצאתי למסע משוגע בעקבותיו ואני באמת יכולה להגיד מפה שהבאת לי המון שמחה הערת לי בגוף תאים 

רגשות צבעים

ואני מודה על כך

 

אז השאלה היא לאן אני פונה?חשבתי על לזוז לסיני אבל המשפחה של פרנואידיתתתתתתתתתתתתתתתת

פאק למה אני צריכה בכלל לחשבן להם? כי אני אוהבת אותם ואיכפת לי ממה שהם מרגישים אבל הרפש בראש שלהם הוא לא באחריותי ואני גם קצת מבינה שכל השהות שלי כאן בארץ זה להיות קרובה אליהם לראות אותם יותר להיות לידם כשהם מזדקנים כי הם לא לנצח

 

זה כואב ועצוב אבל אנחנו ממש זמניים פה כדי שנדבר על זה יותר כדי להעריך ולהתעורר על מה קורה עשיו

אולי מפה בא כל הרצון שלי לגעת בכמה שיותר אנשים

אולי מפה הרצון שלי הוא להיות כל מה שבא לי להיתו

אני רעבה ואוו

אני חושבת שאני צריכה פילפל סערה קצב 

להתאמן 

מחר יש לי מפגש עם אנשחים מהעבודה ואני יודעת שיצלבו אותי בשאלות נו הצלחת כבר יותר מאיתנו? שווה להישאר איפה שבטוח? ואין לי כרגע תשובות 

האמת שאין לי בכלל רצון לראות אף אחד מהם

 

זו האמת

 

מה מלהיב אותי ?

כרגע לשמוע את הווירדנס שאני שומעת

לפרוק מילים שעושות לי בלאגן ^ אני גם ערה לכמה מחשבות קופצות אז אני פשוט מוציאה החוצה זה טוב 

ולא לא בא לי לעשן סיגרייה

 

מלהיב אותי להתאמן היום נניח רציתי ואז התחלתי להרגיש את החזה שלי שהוא כבד לי ולא כזה עושה לי חשק לרוץ 

אני צריכה מצמידי חזה

 

וגם מוטיבציה גבוה יותר

מלהיב אותי שיהיה לי בחיים פרטנרים כיפים שרוצים לטייל איתי אבל לא בקטע גיקי אלא פרטנרים שוים שכיף להיות במחיצתם

איפה אני מוצאת כאלה? 

 

בא לי לבכות ברגע זה 

ראיתי היום מלא סרטים על כתות וגורויים מזויינים

והדבר היחידי שבא לי זה להיות גם אחת 

אבל אחת טובה יותר חכמה יותר שתביא אשכרה כלי שיפתור את האנושות מהטימטום העיוור שלה

אני יהירה ויש לי סיבה

יש לי מה לתת ואני אשמח להעניק

אני רוצה שכסף יבוא לי בקלות ומזה במהירות 

אני רוצה הרבה ממנו

אני רוצה לנוח שבא לי ולטייל 

חשבתי לאחרונה על הודו

כי היא זולה ואפשרית אבל היא גם דוחה אותי ברמות ואין לי סבלנות להודים ולטיקים בראש שלהם לא לחיוך הסוטה שלהם ולא לגריז בשיער שלהם ושלא יעשו לי חיקויים של חיקויים

העיניין הוא שהייתי שם כבר לפני שנים 

ואני שונאת לחזור אחורה כ יש לי פאקינג זיכרון של הודית!

ואני חוששת שאשווה את החוייה שלי ואז אתבאס 

היי זה לא היה עמו פעם והנה ווייפיי ושיט

בקיצור הנה רשימה של מקומות שבא לי להיאבד בהם ולמצוא עצמי מחדש:

אוסטרליה -עם ואן תקופה

יפן -ללמוד לתקשר עם חייזרים

איטליה- למצוא לי בית

צרפת- לכבוש צרפתיות וללמד אותן דבר או שנים יעל היגינה אולי נעשה הרבה מקלחות משותפות

סיני- להיות בדויאית או איזו מצרייה שחורה בחוף שקמה בבוקר לשנירקול והולכת לישון אחרי שהיתה במדורה עם אנשים מרגשים ונרדמת עם חיוך אולי רומן קטן גם זה סבבה

האמת שבא לי גם לראות א תהפרמדיות 

פורטוגל- כי זה קטע ומעניין ותי מה מלהיב כלכך שם והבנתי שהם בקטע של גגות אני גם אוהבת גגות

כבר התחלה טובה

ניו יורק- כי התגעגעתי לכוס בינלאומי

לפגוש הזיות בברים לדבר מהר מידי ללכת לאט מידי ובכלל הוייב במשוגע של העיר

 

 

 

 

נכתב על ידי קריד , 3/4/2018 19:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)