לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של ילדה פשוטה..


בלוג של ילדה חסוייה- רמז, חיפה!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

היום..


תמיד זה ככה, אותו הדבר....

 

למה זה לא שונה???

 

טוב, אני לא יגיד מה השם שלי, או איפו אני גרה...

זה פשוט סתם בלוג שאני עושה בישביל הכייף, וכדיי שאף אחד קרוב לי לא יגלה...

 

שמות אנשים:

 

פיצקידון-חברה מיספר 1

טילטן- חברה מיספר 2

סקין- חברה מיספר 3

 

לא השמות שלהן

 

הפקצות- כך יקראו בנות שאני לא כול כך אוהבת...

 

היום:

 

היום כמו כול הימים החברות שלי היו איתי כול הזמן, הן חברות הכי טובות שיש לי אבל הן לא תמיד מבינות אותי..

נגיד היום כמו תמיד, טילטן ירדה על הבגדים שלי ואמרה שהם שחורים מידי..

פיצקידון, פשוט מיסתקלת עליהם ולא אומרת כלום...

וסקין, שאוהבת שחור, אומרת לי כמה אני מכוערת עם זה...

אבל ככה סקין, היא יורדת על כולם, מימנה אני לא מיתרגשת...

היא כול הזמן מיתגרה בי ואומרת לי כמה אני מוזרה, עד שאני נעלבת-אפילו שאני נאלבת בקלות...

הן מחמיאות אחת אל השניה ואותי, שוככות...

הם קובאות ביחד, ליפעמים בילעדי, ואחר כך מיצתערות..

אני יודעת שאתם חושבים שהן לא חברות אמיתיות... אבל אין לי חברות אחרות...

 

טוב.. ביי להיום..

נכתב על ידי , 17/12/2007 15:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 29

תמונה




162

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme..../ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me..../ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)