לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

יש פה פורנו של טוקיו הוטל XD


בוקר טוב D:

 

 [ ממש לא בוקר , אבל מזה באלי להגיד ת'מילה , למרות שלא באלי בוקר , עזבו ! ]

היום היה לנו טיול מגניב [ כה בטח XD ] לביתכנסת , חוץ מהממתקים לא היה משו מענייין ,

וממש משעמם לי עכשיו עד 7 , כי אנחנו הולכים לקנות בלונים לליאור - שושו - XD

שיש לה מחר יומולדת , מזלטוב כפרהשלי 3  >

אז שאלון בקטנטנה ,

החבר האידיאלי

גבוה ממך? כן , וואי בנים גבוהין זה כסה סקס 3>

נמוך ממך? ממש ממש לא  [ !!!!!! ]  

יש לו גשר?  לא אכפת לי .. [:

מתלבש בסיגנון רחוב? ממ  .. אפשרי D;

מתלבש גותי? לאלאלא !

מתלבש בסגנון אמריקני? כהה  ( ;

עיניים ירוקות? כן O ;

עיניים כחולות? כנכנכן XD

עיניים בצבע דבש? כן ,

עיניים חומות? וואי חפרתם עם עיניים [:

שותה אלכוהול? לא בהגזמה ,

מרכיב משקפיים? רק עם הוא ממש חתיך . XD

עוסק בספורט? ברור [:

מחייך הרבה? כן ! [ :

מתקשר רק כדי להגיד היי? כן , ושיפוצץ ת'פלאפון באסמסים . 3 >

מחמיא לך? ברור . D:

מגלח את הרגליים שלו? איכס , לא .1

עונש תכשיטים? רק עגיל באוזן ,

שיער פנים (זקן,שפם)? לא ..

מחייך כשאת נכנסנת לחדר? כן D:

שיער חום? כן [:

שיער שחור? כן [:

שיער בלונדיני? כןןןן ! (:

שיער ג'ינג'י? כן , [ ;;

איפור? לאלאלאלא , נוור .

יכול להצחיק אותך בכל רגע נתון? כן ,

מנגן בגיטרה? כן [:

בתופים? לא |:

שר? כן [:

שרירים? כןןן [:

עגילים בפנים? בגבה , ובאף . אבל רק חישוק לא נקודה ! XD

רזה מאוד\דקיק? לא דקיק דקיק , אבל לא דובון .

מצייר יפה? טוב .. [:

לא אוכל בשר? מכפת לי ? !1

שיער ארוך? לאאאא !

חרמן? בצחוק כזה , אבל לא יותר מדי .. XD

 

וואי השאלון הזה עשה לי חשק לחבר D:

מתנדבים ?

 

סלאמת אחי הקטן D:

 

וואי נכון שהיא סקסית ומפחידה ביחד ?

או תעשי אותי תינוקת XD

נכתב על ידי , 11/5/2008 18:06  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום עצמאות ,


אני לא מרגישה טוב עכשיו .
ההרגשה הכללית חרא . |;

וגם הראש כואב , הכול בא בבת אחת .

באלי לספר על אתמול , אולי זה יעזור .



יצאנו אתמול לאמפי וזה , בהתחלה זה היה אני , נופר , מיתר קטיה ואביאל  ..

כשהגענו לשם , אביאל נעלם לאיפשהו , ופגשנו את ליאור ושקד והיינו איתן (:

ההופעה הייתה משעממת מתמיד , זה היה איזה משו לזקנים ..

קיצור , הגנבנו ספריי קצף לבפנים , והתחלנו לרסס אנשים , כולל מיכל הררי . D:

( המורה שלי למתמטיקה ) , ואז ריססנו איזה ילדים מכוערים , והתחלנו לריב איתם בכל האמפי ,

עד שבסוף איזה ילד אחד ריסס לי ת'עיניים , וזה כואב אחושלינג.

אז ריססנו ת'צמנו כל הגוף , זרקנו ת'ספריי , והלכנו למשטרה , קיצור איזה איש אחד משם , בלש שוטר אומשו , התחיל לצרוח עליהם , והם כזה עומדים עם ספריי [ !!!!!! ] בידיים , וצועקים שאנחנו ריססנו אותם XD

מוגבלים . ואז הלכנו לאנשהו באזור עד שהיה זיקוקים וזה .

כשחזרנו הלכנו לאיפשה הבמה , ומה אנחנו מגלים שם ? המון המון אנשים מסוקסים .1

חשבנו בהתחלה שהם בריטים , כי הם מסוקסים כמו בריטים (גבותגבותגבות) , אבל גילינו שזה משלחת של יהודים מארגנטינה , קיצור , התחלנו לדבר איתם וזה , ( קומו סטאס ? אתה בוניטה ! ) והיה שם איזה כמה ממש ממש ממש חתיכים , אחד מהם דניאל ונטטטורה 3 >

צילמנו אותם וזהה , אבל הפלאפון שלי עילג , ולא מוכן להתחבר למחשב, ארר |;

סתם  והיה כיף וזה , אחלה עצמאות. 60 .


עריכה : הפלאפון שלי התחבר למחשב , אבל אנלי כוח להקטין את התמונות , הקטנתי רק את דניאל ,כדי שתראו כמה שהוא חלומי ,
פה רואים אותו טוב ! זה דניאל זה!

 

עליסה3>











נכתב על ידי , 8/5/2008 15:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Alisa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Alisa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)