לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If you could see into my soul



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

שרון דן אדל המלכה - וידידה שלי הסתומה =]


RonxCore   Sharon Den Adel <3 says:
שמעי
אני מאוהב
קוראים לה שרון
Almog says:
??.
מאיפה הבאת אותה?
RonxCore   Sharon Den Adel <3 says:
הולנד.
Almog says:
איך הכרת אותה?
RonxCore   Sharon Den Adel <3 says:
דרך שירים של ווית'ין טמפטיישן
Almog says:
הא?!
אתה מדבר איתה?[
RonxCore   Sharon Den Adel <3 says:
כן.
היא מהממת.
Almog says:
פששש
כמה זמן אתם מדברים?
RonxCore   Sharon Den Adel <3 says:
שבועיים
אבל לא יוצא לנו לדבר הרבה לאחרונה
סיבובי הופעות וזה..
Almog says:
מה סיבובי הופעות? בת כמה היא?
RonxCore   Sharon Den Adel <3 says:
33
Almog says:
פיי
RonxCore   Sharon Den Adel <3 says:
את ממש מקרה עצוב את יודעת.
Almog says:
יאפ






שרון דן אדל זאת הסולנית התותחית של ווית'ין טמפטיישן,הטיפשות הורגת :]
נכתב על ידי DrumsMyLife , 27/1/2008 23:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקיני [?!]


רק אני מסוגל לקנות סקיני ג'ינס בלי לדעת שזה סקיני ג'ינס.

מסתבר שאני לא מבין באופנה עוד יותר ממה שחשבתי !
נכתב על ידי DrumsMyLife , 27/1/2008 22:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קיבלתי מנילה ואני הולך למות.


הקץ שלי קרב.

זה המנילה:
קיבלתי:
כפיר 900 (כולל עוקץ)
משמר גבול (כולל ימ"ס = מסתערבים)
גבעתי
שיריון (כולל פלס"ר שיריון)
נח"ל
הנדסה (כולל יחידה לסילוק פצצות וסיירת יעל)
חיל התותחנים (כולל מיתר ומנתץ)
לוחם במערך הנ"מ
לוחם איסוף
גולני
צנחנים
דובדבן
סטילי"ם
נהג






היחידים שעוד איכשהוא סבירים זה לוחם נ"מ (נגד מטוסים) שזה די מעניין אותי ונהג.

אני כל כך עומד למות.
נכתב על ידי DrumsMyLife , 24/1/2008 14:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  DrumsMyLife

בן: 33




137
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDrumsMyLife אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DrumsMyLife ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)