לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיקרא רמה לפיתה עמיקתא


מעלילות האחים ארדיטי ובנותיו.

כינוי:  האחים ארדיטי ובנותיו

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

בקרוב אצלך


זה זיוף! הכל זיוף אחד גדול! תפסיקו לשתף פעולה עם השקרים האלה!
אני לא מבינה למה אנשים מתחתנים במאה העשרים ואחת! 

אני לא מבינה למה נשים מסכימות להשתתף בקורס מטעם הרבנות שמתיימר ללמד אותן משהו על הזוגיות שלהן. שלהן!!!

אני לא מבינה למה נשים וגברים מוכנים להתלבש כמו שהם לא התלבשו מעולם:

כמו למשל חליפות ושמלות ממיטב אופנת ימי הביניים, בתוספת איפור ושיער של מלכות דראג.
אני לא מבינה למה אנשים שופכים כל כך הרבה כסף בשביל להישאר עם בחיר/ת ליבם.

אני לא מבינה למה זוגות צריכים אישור מהממסד הרבני והממשלתי על הזוגיות שלהם.
אני לא מבינה למה חברים מהעבודה של ההורים צריכים לחגוג את הבחירות הרומנטיות של הילדים שלהם.
אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם מאות שקלים על זה שאתם בזוגיות.
אני לא מבינה למה כולם משקיעים באלבומי תמונות וסרטים של טקס דתי שאף אחד לא באמת רוצה לראות.
מה כבר יקרה אם אנשים יפסיקו להתחתן ופשוט יחיו ביחד? 
כלום! שום דבר! 
למעט פגיעה כלכלית קלה בעורכי דין, צלמים, תאורנים, תקליטנים מטעם עצמם,
ובעלי אולמות אירועים (שתכלס, יהיה מה זה כיף לנקום בהם על הנזק הבלתי הפיך שהם הסבו לחוש השמיעה שלי!).

 

נכתב על ידי האחים ארדיטי ובנותיו , 6/10/2014 00:00  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחים ארדיטי ובנותיו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחים ארדיטי ובנותיו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)