לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיקרא רמה לפיתה עמיקתא


מעלילות האחים ארדיטי ובנותיו.

כינוי:  האחים ארדיטי ובנותיו

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

מכתב התפטרות - קרב הגירסאות


מה שהייתי אמורה לכתוב:

 

שניר ויורם, שלום

 

בהמשך לשיחותינו הטלפוניות, אני מודיעה בזאת על התפטרותי.

אני עובדת אצלכם מזה שנתיים. במהלך השנתיים האלה ניגשתי לתפקיד ב"ראש גדול". פעמים רבות מצאתי את עצמי מסייעת לכל הצוות, פתרתי בעיות שלא היו קשורות להגדרת התפקיד שלי, הדרכתי בהצלחה עובדים חדשים, ותמיד הענקתי תשומת לב רבה לכל המתרחש במקום העבודה, על מנת לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו.

על כן, מאוד הופתעתי כאשר התפנתה משרה התואמת את כישוריי, ובחרתם שלא לקדם אותי. כשחקרתי את הסיבה לכך, נאמר לי שאינכם רוצים בי בתפקיד הזה מסיבה תמוהה מאוד: ויכוח ביני לבין ההנהלה בנוגע ל-100 שקלים שהורדתם ללא סיבה מתלוש המשכורת שלי. ברצוני להדגיש כי זה כסף שעבדתי עבורו, ועובדה היא שלבסוף קיבלתי מכם את הכסף. בנוסף, הויכוח לא נסב סביב מאת השקלים, אלא משום שכאשר שלחתי באי-מייל שאלות בנוגע לתלוש המשכורת, שניר בחר להתקשר ולצעוק עלי. לאחר שביקשתי ממנו מספר פעמים להפסיק לצעוק, והוא לא הפסיק, בחרתי להגן על חוש השמיעה שלי ולנתק את הטלפון.

לא רק שבחרתם שלא לקדם אותי, אלא שחלה הרעה משמעותית בתנאי העבודה שלי. כמות המשמרות שלי ירדה בחמישים אחוזים. כשביקשתי לחזור למתכונת העבודה הקודמת, נאמר לי שאין אפשרות לתת לי משמרות נוספות, ולא קיבלתי על כך שום נימוק הגיוני.

לסיכום, בעקבות החלטתכם התמוהה, הבנתי שאין לי לאן להתפתח במקום העבודה ולכן אני מתפטרת.

 

עלו והצליחו,

 

אלישבע.

 

 

 

מה שבאמת כתבתי:

 

יורם ושניר, שלום

 

 

בהמשך לשיחותינו הטלפוניות, אני מודיעה בזאת על התפטרותי.
כידוע לכם, לצד העבודה כשכירה, אני עובדת גם כעורכת תוכן עצמאית.
העסק שלי התרחב, ואין ביכולתי לעמוד גם בעומס של עבודת לילה.
חשוב לי לציין שבשנתיים שעבדתי איתכם, נהניתי מאוד מעבודה באווירה משפחתית מול צוות מעולה,
מוסיקאים מרתקים ביותר, וקהל לקוחות איכותי שהיה ממש כיף לשרת.
אני עוזבת את העבודה בשישה בנובמבר, עם תום ימי ההודעה המוקדמת הקבועים בחוק.
עד אז, אשמח לתרום מנסיוני הרב ולסייע בהדרכת עובדים חדשים.
מאחלת לכם הצלחה רבה,
ורק מוסיקה טובה :)
אלישבע.

 

 

נכתב על ידי האחים ארדיטי ובנותיו , 20/10/2014 15:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחים ארדיטי ובנותיו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחים ארדיטי ובנותיו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)