לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיקרא רמה לפיתה עמיקתא


מעלילות האחים ארדיטי ובנותיו.

כינוי:  האחים ארדיטי ובנותיו

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

מלחמת הכל בהכל, אין חוקים, אין שמות, כל התמונות צונזרו עקב פגיעה ברגשות העם


  כתבתי פוסט ארוך ורציני על איך זה לחיות עם עצמי, אבל אני עדיין לא בשלה לפרסם את זה. אני יכולה רק לומר שיש פה יותר מדי אנשים, שצפוף לאללה בארון הזה, ושאני ממש אשמח לא להסתבך בצרות השנה. חוץ מזה, הכל עשנשיש, אם לצטט. כל הדיבורים על תכניות לעתיד הקרוב גומרים לי את הסוללה ועושים אותי רעבה.

 

מישהו שאל אותי אתמול אם ראיתי משהו מעניין בטלוויזיה, והוסיף שהוא שואל את השאלה הזאת כשהוא מרגיש שאין לו על מה לדבר. הוא כנראה נתקף מיד אחר כך בגל של מודעות עצמית, כי הוא שאל אותי מה הנושא שהכי משעמם אותי. עניתי שצמחונות. ואז שתקנו ביחד. אני פוגשת כל מיני אנשים מוזרים בעבודה. גם כאלה שמתיישבים עשרים סנטימטרים מאחוריי, במקום לשבת לצידי על הבר.

 

  כולם משוגעים, אז מה אני עושה עניין. זה שהאחים ארדיטי מתחמקים ממני, זה לא כי אני משוגעת. אלא בגלל שיש לי אופי מחורבן. האנרכיסט מקומה גימל אמר שאני אופטימית, ומאז אני שוחה בשלוליות של שליליות. אולי אני עושה דווקא. עוד לא החלטתי. מה שכן, אני אשמח לחיות בתוך ראש של מישהו אחר לתקופת ניסיון. משהו בתוכי אומר לי שזה יכניס אותי לפרופורציות, אבל אסור לי לבטוח בקולות שאני שומעת.

 

נכתב על ידי האחים ארדיטי ובנותיו , 21/3/2014 17:28  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחים ארדיטי ובנותיו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחים ארדיטי ובנותיו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)