לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יציאתו בשאלה של בחור אחד מבית טוב, אי שם בשנת 2003

"תשמע ילד, אתה מדבר שטויות ואתה חצוף. לך תחיה בדיסקוטקים ובפאבים וכך תמלא את חייך בתוכן. אבל העיקר שלא תהיה צבוע. יום אחד, החינוך שלך ירדוף אותך ותבין שלא מתנתקים כל כך בקלות. שיהיה לך כל טוב!" (אליאנה מגיבה על הגיגיו של סנטימנט, 9.6.03)

כינוי: 

בן: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2003

הגבול נחצה



מהי ההרגשה לחדול מקיום מצוות לאחר שנים רבות של קיום אורח חיים דתי? ומה ההרגשה כשעוברים בפעם הראשונה על איסורים שהיו "הטבע השני" שלך במשך כל החיים?

שאלות אלה הפכו היום לרלוונטיות מאוד עבורי. כי היום, כפי שאתם רואים מתאריך ושעת כתיבת פוסט זה, אני מחלל את השבת. בשבתות האחרונות "העזתי" מידי פעם להדליק את האור בשעון כדי לראות מה השעה, או לשחק קצת בפלאפון ליד המיטה. אך היום, כאשר אני יושב מול מחשב דולק ועובד עליו, אני מרגיש שהגבול נחצה סופית.
לא, לא חשבתי שיכה בי ברק כאשר אדליק את המחשב. אך מצד שני, ליבי השמיע פרפורים חלושים ובלתי מוסברים כביכול. שהרי כבר קיבלתי את ההחלטה ואני משוכנע בצדקת דרכי! אבל, כך מסתבר, הרגלים של 22 שנה לא נעלמים ברגע. הוטבע בי אינסטינקט חזק מאוד של סלידה מכל מעשה שיש בו בכדי לעבור על חוקי התורה.

אני מניח, שכמו בכל תחום אחר, הזמן הוא התרופה הטובה ביותר. עם הזמן, ההרגלים הישנים והאמונות התפלות ייעלמו ויפנו מקומם לאורח חיים חדש.

שבת שלום לכולכם,
סנטימנט

נכתב על ידי , 19/4/2003 14:56  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,715
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנטימנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנטימנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)