לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

stinging B



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2007


בס"ד

אז ככה. הבטחתי לספר על החלומות שלי. אז למי שאין זמן הנה הם בקצרה. מי שיש לו זמן, שיגלול כמה שורות למטה.

1.להיות סופרת

2.להיות זמרת

3.להיות אמא

4. להיות חסידת חב"ד

ולכל אלו שיש להם זמן והמשיכו עד הלום:

1:להיות סופרת-יש לי כשרון כתיבה מסוים, בעיקר לשירים. (אולי לא מרגישים את זה דרך הבלוג, אבל זה נכון)הכי קרוב שהגעתי ללהיות סופרת, מלבד הבלוג הוא מחברת שירים שיש לי עם שירים מאז כתה ג' ועד ימינו אנו. עוד חוויה ספרותית שלי היא עריכת עיתון מכובד ביותר בשם "אסלתון" אשר כשמו כן הוא. בכיתה יב באולפנא יזמתי כתבתי וערכתי עלון שהודבק על קיר השירותים (סליחה ומחילה) שלנו. כל השכבה היתה באה להתפנות אצלנו...היו בעלון הזה כל הדברים שצריכים להיות. פובליציסטיקה, בדיחות, חידות נושאות פרסים, המלצות על סרטים, ספרים, מתכונים וסיפור בהמשכים. היו שם ניירות ועטים לכתיבת תגובות. כל 22 הגליונות של האסלתון והתגובות שקיבלתי עליו שמורים אצלי עד היום למזכרת מימי הטובים. אבל מאז אפילו סיפור קצר נורמלי לא יצא תחת עטי, ואני סתם ממשיכה לבזבז כסף על כל מיני מחברות חמודות שאני רואה בתקווה שיתנו לי השראה.

2:להיות זמרת-כן, אני יודעת שאני בת 24 וזה חלום שמתאים יותר לגיל 12. ואני לא מתכוונת להתנצל על זה. אני מאוד אוהבת מוזיקה (קלאסית,חסידית,קאנטרי והביטלס בעיקר).אני מנגנת על חליל צד כבר מכתה ד'. תמיד יש לי שיר שתקוע לי במוח. אני יודעת לשיר. לא מדהים, אבל יודעת. מה שמושך אותי בלהיות זמרת זה גם שאני ממש אוהבת במות ולהופיע (ויש ברפרטואר שלי 2-3 הצגות קטנות), וגם אוהבת את התחושה המשחררת של לשיר במלוא גרון ולהוציא הכל החוצה. אני יודעת שהיום להיות זמרת זה להתמכר לסמים ולעורר שערוריות, אבל זה ממש לא מה שאני מתכננת...אני רוצה להיות זמרת איכותית ומיוחדת, שגם יוצרת וגם שרה ומופיעה. כמובן שבשל היותי דתיה (חרד"לית למי שיורד לקטנות, או חב"קוק) האופציה שלי היא שירה בפני נשים בלבד, אבל זה מה יש.

3:להיות אמא-יש לי ילדה בת שנתיים, אבל בעיני זו רק תחילת הגשמת החלום. היא ילדה נפלאה,מתוקה ונהדרת, אבל היא רק עשתה לי חשק לעוד. השאיפה שלי היא לפחות ששה. אני מקווה שהקב"ה קורא את הבלוג שלי...סתאאם הוא כבר יודע כי סיפרתי לו. רק שתדעו שלהביא ילד לעולם זה לא כל כך קל. אני כל הזמן שומעת על כאלה שהרו "בטעות" או כל מיני שטויות, ואני לא מבינה איך הן עשו את זה! אישי ואני מנסים כבר שנה להביא עוד נשמה יהודית טהורה לעולם, ולא הולך לנו עד כה. בעזרתו יתברך, זה נראה לי החלום היחיד שהוא בעל פוטנציאל אמיתי להתגשם.

4:להיות חסידת חב"ד-למי שנפל מהכיסא, קח כוס מים והמשך לקרוא. אני מאוד אוהבת את חסידות חב"ד. הם אנשים מאוד טובים, מאוד שמחים ועושים כל כך הרבה למען עם ישראל. אני מאוד אוהבת חסידות באופן כללי-כזו שמחה, כזו אמונה מוצקה, כאלה חיים יהודיים מלאים. אבל חב"ד זה משהו מיוחד בעיני. זה חלום שאין סיכוי שייקרה. אני עושה כמיטב יכולתי, קוראת חת"ת (חומש תהלים ותניא מחולקים לפי תאריכים)בכל יום, לומדת שיחות של הרבי מלובביץ' זצוק"ל ושל אדמו"רים אחרים גם. אבל בזה זה מסתכם. מה לעשות, בעלי ממש ליטבק אמיתי (אחד שלא מאמין בדרך החסידות).וגם יש בי סתירות פנימיות בדברים מסוימים.אבל זה כבר מסובך מכדי להמשיך לפרט.

אלו היו מספר שורות על חלומותי. כמובן שיש לי עוד חלומות רבים: שנחזור לגוש-קטיף, צפון השומרון, סיני והר הבית. שירד הרבה גשם החורף כדי שלא נתייבש. שיהיה לי מספיק כסף כדי שאף פעם לא ארגיש שחסר לי. שיהיה לי בית גדול יפה ומעוצב לטעמי.שהזוגיות שלי ושל בעלי תהיה יותר טובה ומוצלחת ומאושרת.שישחררו את יהונתן פולארד ואת שאר השבויים  והנעדרים. שעם ישראל יתעורר סוף סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בפעם הבאה אכתוב על מה שייבש לי את היצירתיות שהיתה בי פעם וממשיך להערים מכשולים בדרכי אל חיי אושר.

 

 

נכתב על ידי devora , 25/12/2007 16:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  devora

בת: 40

Google:  devora




37
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevora אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devora ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)