לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

[: iTs My Fucking LiFe




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008


טווב אז חשבתי שאני כבר לא ייכנס לבלוג שלי אבל ..

הנה אני ; ]

בלוג זה דבר דפווק ~

זה לתת ביקורות על חיים של אחרים , כאילו WTF ?!

שיהיה .. מצד אחר , שיטה טובה לפרווק *

אני עושה עיצוב [ פוסט ] צבעוני של החורף אז לא להתייחס ~

אממ , אתמול או היום הייתי צריכה ללכת לרמה .. לשלג עם סתו ואופיר המטורללים 3>

אתמול לא ייצא כי ההורים שלי עצלנים ~

והיום לא ייצא גם כי דודים שלי מנהריה באו ולא ראיתי אותם ממזמן ^^

הלכנו לסבתא שלי בחצור , אני ודודים שלי שיחקנו כדורגל .. היה כיף !

ואז הם חזרו אלינו הביתה והלכו   ..

אחר כך עליתי למחשב , וגיליתי שאופיר המטורלל אצל אחי [ סתו ] ..

מה אני יגיד ?

קצת קנאתי בהן כי גמאני רציתי להיות שם איתם ..

ואופיר הייתה קצת מגעילה אליי .. גמאני אליה אבל זה לא העייקר   !

 ובקיצור רבתי איתם .. אני מבואסת עכשיו כי הן מתעלמות ממני ובטח משמיצות אותי *

וביקשתי סליחה .. [ פעמיים ]

ומחר יש לימודים ולא בא לי להיות בריב איתן ..

בקיצור נראה מה יהיה ~

לילה טוב 3>

נכתב על ידי , 2/2/2008 19:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 439918839 






423

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדסי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדסי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)