לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 35

ICQ: 220187910 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008


נכתב על ידי , 26/2/2008 21:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של #אנונימוס# ב-3/4/2008 20:06
 



דברים ששווה לחיות בשבילם


1. חיבוק של אמא

2. שיחות קטנות אל תוך הלילה,עם אנשים אקראיים או אנשים קרובים, שאחרי שסגרתי את הטלפון או את המסנג'ר מותירות לי חיוך על הפרצוף עד הבוקר.

3. לקיחת סיכון בדברים הכי רעועים. והתרגשות סוחפת אחרי הצלחה מנצחת.

4. ארוחה מושקעת של אמא.

5. שבת בבוקר, שעה לפני שכולם מתחילים להתעורר. קרן אור קטנה מאירה על הארון מבעד לחלון. חמימות חולפת.

6. להשאר שישי בערב בבית כשיש גשם זלעפות בבית, ואחי ואני יושבים ועושים טורניר משחקי מחשב דביליים כמו פעם כשהוא היה ילד והיה גר בבית חדר מולי.

7. לקרוא ספר אצל סבתא במרפסת בשישי בבוקר כשברקע הרדיו מכוון על תחנה רוסית, וסבתא עושה את כל ההכנות לשבת במרץ.

8. להרגיש מלאת בטחון עצמי וזריזת מחשבה סתם ככה בלי סיבה.

9. הזכרונות מפעם.

10. לשבת עם חברים ולהרגיש שייך בדיוק לשם תוך כדי שמריצים כ"כ הרבה בדיחות פרטיות.

11. נשיקה ראשונה בהשפעת אלכוהול.

12. להרגיש הכי חרא בעולם בין הרבה אנשים, להניח ראש על הברך, ופתאום להרגיש ליטוף של הבן אדם הכי נכון שבא לנחם.

13. לקבל טפיחה על השכם על משהו שנראה לי כ"כ ברור מאליו לעשות.

14. השלב שאנשים מתחילים להכיר אותי באמת ונשבר הדיסטנס ההתחלתי, כשהם מורשמים ממני מחדש ואני רואה את ההפתעה ונהנת לשחק עם זה.

15. כשאמא מספרת כמה היא גאה בדברים הכי יומיומיים שאני עושה רק בגלל שאני זאת אני. לדעת שגם אני לפעמים יכולה להיות מושא לגאווה להורים.

16. סיפוק עצמי אדיר אחרי שהצלחתי לעשות לפחות חצי ממה שתכננתי ובזמן קצר.

17. כשמישהו הכי לא צפוי מוכן להקריב בשבילך משהו שחשוב לו.

18. שישי בערב נסיעה לעיר עם אבא.

19. לעמוד מהצד להסתכל על אמאבא ולהיות כ"כ גאה במה שהם השיגו בחיים.

20. כשאני אומרת את הדבר הכי לא הגיוני וברור בעולם, ופתאום נמצא מישהו שמבין בדיוק בדיוק על מה אני מדברת, על איזה הרגשה או מה שזה לא יהיה.

21. להיות מחוץ לבית, במיוחד כשיש מזג אויר טוב

22. להעדר תקופה ארוכה מהבית , ואחרי שחוזרים להרגיש שיש כ"כ הרבה דברים להספיק .

23. להרגיש מבטים של תשוקה.

24. לספר משהו טוב שקרה לך ולקבל רק פידבקים ותמיכה בלי מעורבות מיותרת של קנאה.

25. לסיים פעולה בתזונה שעשינו עם כמות מלאה של חניכים, לשבת בשכב"ג ולעשות בעיקר כלום עם כולם (חוץ מלצחוק כמובן).

26. לשבת בחברה כשמתנהלת שיחה על נושא שאתה מרגיש שיש לך המון מה לתרום בקשר אליו.

27. להרגיש שאתה יודע 100% את העבודה שלך במקום מסויים שאתה עובד/משרת בו ואם כבר אתה תהיה זה שתלמד את מי שעושה טעויות.

28. טיולים בטבע, להרגיש, להתחבר.

29. כשאחרי תקופה ארוכה של באסה הכל פתאום מתחיל לשוב על כנו ולהסתדר.

30. כשסבא נזכר פתאום איך קוראים לי.


אני חושבת שאני אזוז לישון. יש לי עוד מלא מה להוסיף, אבל בפעם אחרת...מחר משמרת בוקר  ימח שמה.

לילה טוב וחלומות פז (:



אני בפוזת הרוסי החושב.

נכתב על ידי , 10/2/2008 02:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גברת פריזל ב-23/3/2008 17:07
 





19,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCouldn't Care Less אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Couldn't Care Less ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)