לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

צילומים עם פוג'י S5000 של עמית המכשף

כינוי: 

בן: 66

ICQ: 173726988 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

האח הגדול


בוקר טוב ויום נעים.

וכהרגלי כשנופל עלי צילום שאני חייב לקרקפ אותו לגודל של 800 פיקסלים על 600 הוא מוגש אחר כבוד לישראבלוג.

למי שלא ביקר מזמן בבלוגים שלי בתפוז אז תזכורת קצרה:

יש לי שם שלושה בלוגים:

1. בלוג צילום של עמית המכשף  מכיל למעלה מאלף צילומים בקטגוריות מסודרות  ונמצא כל הזמן במומלצים של בלוגיית תפוז. תמונה אחרונה התינוקת של המורה לקראטה שלי. חובה לחובבי תינוקות.

2. בלוג כתבות וסיפורים של עמית 4 4 4  - רשומה אחרונה הייתה במומלצים של תפוז והיא עוסקת בפאן הפילוסופי של התגובות בבלוגים מנקודת הראות שלי (רשומה קודמת עסקה במכונות כביסה לכל המעוניין).

3. בלוג אישי 123נסיון2 - רשומה אחרונה גם הייתה במומלצים ועסקה בפורנוגרפיה באינטרנט.

בנוסף יש את בלוג הצלמים של תפוז. אפשר למצוא שם תמונות מובחרות שלי וגם תמונות של הבן שלי בן השמונה שמחזיק בלוג צילום משלו (שווה לבקר).



נכתב על ידי , 20/9/2005 09:53   בקטגוריות ציפורים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכישופוטו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כישופוטו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)