לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

צילומים עם פוג'י S5000 של עמית המכשף

כינוי: 

בן: 66

ICQ: 173726988 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

שקיעה נוגה


בזמן האחרון אני משתדל לצלם כמה שיותר עם האולימפוס הישנה C100.

למי שלא מכיר את המצלמה הזו אז להלן המפרט הטכני:

 

רזולוציה 1.3 מגהפיקסל

אין זום אופטי

16 מגה זיכרון פנימי

מצלמה אוטומטית אין כיוונים ידניים

רגישות נמוכה לאור

מאקרו 20 ס"מ.

 

הרעיון הוא כמו בצילום שחור לבן. ככל שאנחנו שמים יותר הגבלות על המכשיר שאיתו אנחנו מייצרים את הצילום - כך נדרשת מאיתנו תוצאה יותר איכותית שתוכל להתמודד עם כל החסרונות שנובעים מהמכשיר.

באותה מידה אנחנו דורשים מצילום שחור לבן שיהיה יותר מוצלח מצילום צבע כי בצילום צבע אפשר לקבל פיצוי על איכות נמוכה - בצבעים המדהימים.

 

אני לא בטוח שאני מסביר את עצמי היטב בעניין הזה. בכל אופן אני מנסה להוכיח שאפשר לצלם עם מצלמה נחותה צילומים טובים. חלק גדול מהצילום טמון ברעיון שמאחורי הצילום וכמובן.... בצלם.

שמתי עוד 2 תמונות מהמצלמה הזו בפורום אומנות הצילום בתפוז.

 

בבלוג האישי שלי בתפוז כתבתי רשומה קצרה על אומנויות לחימה.

כרגיל אתם מוזמנים כל הזמן גם לבלוג הצילום שלי בתפוז.

 

 

 

 

 

 

 



נכתב על ידי , 27/9/2005 16:20  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכישופוטו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כישופוטו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)