לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

צילומים עם פוג'י S5000 של עמית המכשף

כינוי: 

בן: 66

ICQ: 173726988 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

שנה טובה וגמר חתימה טובה


ירח לילה סתווי

תמונת צבע שהפכתי לשחור לבן. עדיין נאבק על ההחלטה אם תמונה תהיה שחור לבן או צבע. מאז התמונה האחרונה כאן זרמו מים רבים וכתבתי כמה וכמה רשומות מעניינות בבלוג האישי בתפוז וצילומים רבים התפרסמו בבלוג הצילום בתפוז. כמו כן יש בבלוג הצילום בתפוז קישורים לבלוגי צילום רבים בתפוז וגם בישראבלוג.

צר היה לי לזהות שחלק מבלוגי הצילום בישראבלוג לא עדכנו כבר כמה חדשים.

בבלוג הכתבות שלי בתפוז לפחות 2 כתבות חדשות שאתם לא מכירים.

פתחתי בלוג חדש בתפוז GOJU לטובת תובנות ומאמרים על אומנויות לחימה בכלל וקראטה גו'ז'ריו בפרט. אתם מוזמנים למאמר הראשון שם: "רנדורי".

לא לשכוח גם את "צלמים בתפוז" בלוג הצלמים המשותף. פרסמתי שם כמה צילומים מאז התמונה האחרונה כאן בחודש הקודם.

 

יש לי תחושה שאני הולך לכתוב רשומה אישית בבלוג האישי כאן בישראבלוג. לא להאמין אבל זה הולך לקרות. תחזיקו אותי.

 

תפוז הבוקר קצת צולע אז לא להתרגש.

 

שנה טובה גמר חתימה טובה ושבת שלום לכולם.

 



נכתב על ידי , 15/10/2005 12:24   בקטגוריות שחור לבן  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכישופוטו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כישופוטו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)