לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

צילומים עם פוג'י S5000 של עמית המכשף

כינוי: 

בן: 66

ICQ: 173726988 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

שמים של סתיו


המון זמן לא עדכנתי כאן. בושה וחרפה. טוב. הבעסה הרגילה. לחכות שתהיה תמונה לגודל 800 על 600 אבל בסוף לקחתי תמונה שיכולה להיות באיכות יותר גדולה. אין ברירה.

 

מהחידושים האחרונים אצלי:

 

1. בעקבות חוג צילום דיגיטלי למתחילים שאני מנחה - שיפרתי את אתר הצילום. והוא ימשיך וישתפר בימים הקרובים. כולם מוזמנים.

2 כתבה חדשה שאני עובד עליה בשבועות האחרונים היא על צילום שחור לבן. מן הסתם היא תופיע בבלוג הכתבות בתפוז ותועבר אחר כבוד גם לאתר הצילום.

3. סוף סוף הבנתי מה זה FLICKR. הרבה זמן אני מחפש גלריה לתמונות ולא אוהב את DEVIANT. אז תפוז זה אמנם לא גלריה אבל הכי דומה וגם בעברית. פליקר ( בחסות YAHOO) מאפשר העלאת תמונות ללא הגבלה, באיכות של 1024 על 768 אם לא משתמשים בכלי העלאת קבצים אלא ישירות מהאתר. יש הגבלה עד 20 מגה לחודש אבל בסה"כ לא מוגבל. יש הגבלה עד 3 קטגוריות בגרסה החינמית. אבל נו, אני פתחתי בינתיים 2 פליקרים (אחד לכל שם משתמש ביהו) ויש לי עוד כמה אז אין בעיה. הנה 2 הגלריות החדשות שלי בפליקר למי שלא אוהב את תפוז אז התמונות הן אותן תמונות מתפוז ומכאן. לא כל התמונות אבל רק לתחושה.

פליקר של עמית444

פליקר של עמית1958

 

4. משהו חדש שגיליתי שיכול לעזור מאד לבעלי מצלמות פשוטות להשתלט גם על כיווני התריס הצמצם והאיזו, מה שלא קיים תמיד במצלמות פשוטות. קוראים לזה EV או באנגלית EVALUATION COMPANSATION בעברית זה פיצוי חשיפה. אני משתמש בזה המון בפוג'י המתוחכמת שלי אבל זה רק אקסטרה. כשמו כן הוא: פיצוי ותוספת למשהו קיים.

מה שפתאם עלה בדעתי שבמצלמות דיגיטליות פשוטות יש גם EV ובעזרת המצבים השונים של הצילום וגם EV אפשר לגלות מאד בדיוק את טווח הצמצם והתריס והאיזו  שהמצלמה קובעת לנו בכל צילום. כתבה מלאה על זה גם אמורה להגיע מתי שהוא. אני עוד זקוק להרבה נסיונות במצלמות פשוטות אבל זו בהחלט בשורה מחממת לב לכל בעלי המצלמות של 1000 שקל ומטה.

 

5. גיליתי שהמסנג'ר של הוטמייל משתמש בסמיילים (רגשונים) פשוטים של אנימציה שכל אחד יכול להכין. רוב המשתמשים בארץ מורידים את הרגשונים מאתר טיפו. מאחר ואני מלמד אנימציה וכבר הכנתי הרבה סמיילים בחיים (אומנות המיזעור) הרי שלקחתי על עצמי את זה כפרוייקט שעשוי למצוא חן מאד בעיני התלמידים הסרבנים שלי שאולי סוף סוף ירצו ללמוד לייצר אנימציות זעירות בשביל המסנג'ר שלהם.

אני  מניח שאעלה כמה אנימציות לאחד הבלוגים בזמן הקרוב או שאפתח אתר לרגשונים של מסנג'רים.  יש למה לחכות.

 

מה חוץ מזה? אני מלמד מחשבים, ממשיך עם אומנויות לחימה, החתול שלי בחיים ובצפון מפציצים.

תהיו לי בריאים.

 

 

נ.ב

תמונות לא העליתי גם לתפוז בקצב הרגיל וגם לא עדכנתי שום בלוג. אז כנראה שזה עניין של מצב רוח.

 



נכתב על ידי , 23/11/2005 10:45   בקטגוריות שחור לבן  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכישופוטו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כישופוטו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)