לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

צילומים עם פוג'י S5000 של עמית המכשף

כינוי: 

בן: 66

ICQ: 173726988 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

בעל זבוב


הייתה לי יומולדת 48. אני לא איש של ימי הולדת אבל בבלוגיה אי אפשר להסתתר והיה נורא כיף שהבלוגרים בראשות שלגיה ארגנו לי בלוג ברכות. אח"כ התברר שהם ארגנו בהפתעה מתנה משותפת מכל הבלוגרים שרצו להשתתף. הסיפור המלא בשתי רשומות בבלוג הצילום בתפוז.

היה לי היום אימון קראטה נחמד ואני צריך להתרחץ. בינתיים עליתי קצת למחשב ויש כאן זבוב דיי מעצבן. והנה תראו איך הפסקתי להתעצבן עליו.

בגלל שהוא נתן לי לצלם אותו.

פעם ראשונה מצליח להתקרב לזבוב מרחק של סנטימטרים ספורים והוא לא בורח.

הצילום הזה חונך את המצלמה החדשה. זו מצלמה מאד פרימיטיבית ופשוטה אבל יש לה מאקרו 2 ס"מ ואיכות טובה של דחיסה לקבצים.

אז תמונה ראשונה של המצלמה החדשה כאן בבלוג בישראבלוג.

מחר בטח תהיינה תמונות נוספות בשאר הבלוגים שלי.

 

מאקרו של זבוב.

אני בטוח עוד אשתפר.

 

אה... וצילומים כאלה צריך לעשות באור הרבה יותר מוצלח ולא בלילה.

 

נ.ב

הזבוב כאן על האצבע שלי. עשיתי לו טיול בכל החדר עם המצלמה דבוקה אליו והוא לא ברח.

עכשיו מותר לו לדגדג אותי.

אבל אני אלך להתרחץ.

נכתב על ידי , 17/1/2006 23:33   בקטגוריות מאקרו/אומנותי  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכישופוטו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כישופוטו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)