לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

צילומים עם פוג'י S5000 של עמית המכשף

כינוי: 

בן: 66

ICQ: 173726988 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

דוכיפת


עובר יותר מדי זמן עד שאני מחליט על תמונה שאני רוצה שתהיה כאן. זה קצת מביך שאני מטריד את המיילים שלכם עם רשומה לעיתים כל כך רחוקות.

אבל כמובן בתפוז אני מעדכן כמעט כל יום בבלוג הצילום. עדכונים פעם בשבוע או שבועיים יש בבלוג האישי בתפוז.

 

 

הדוכיפת הזו צולמה בגבעת עוז. יש שם באופן קבוע כמה דוכיפתים.

יש שם אפילו שלדג אחד כך דיווחו לי אבל הוא לא מגיע בזמנים קבועים ואני ממשיך לחלום על הצילום שלו.

בבלוג הכתבות שלי בתפוז הבאתי לא מזמן רשומה על צילום מאקרו קומפאקטי. אני צריך רק להוסיף את הכתבה הזו לאתר הצילום שהתעדכן ב- 2005 לא רע. מתוכננות לי כתבות רבות נוספות בדרך לאתר אבל בכל מקרה אני מניח שהן תראינה עור וגידים קודם בבלוג הכתבות.

 

 



 

גם מעין החליט סוף סוף שהוא מפסיק לעדכן כאן אבל אצלו יש הגיון כי הוא היה מעלה רשומות זהות כאן ובתפוז.

בכל אופן שווה לבקר אותו בתפוז. שתי הרשומות האחרונות מביאות צילומים כמו נשיונאל ג'יאוגרפיק עם מחקר צמוד.

 

אם למישהו מהמבקרים יש את הפוג'י S9500 או S9000 או CANON S2 (חוץ מפרג) או הסמסונג החדשה PRO  מוזמן לתת קישור למקום שאפשר לראות את הצילומים ולקרוא מה הוא כותב על המצלמה.

אל תדאגו, אין לי 3000 ש"ח מיותרים. זה רק לצורך המלצות ומחקר.

 

איך אומר טל?

 

תהיו טובים.

מתגעגע.

 

קחו לסיום באופן בלעדי בהחלט את אחד הרגשונים המדליקים ביותר שלי



למי שרוצה להתעדכן בכל הרגשונים שלי מוזמן לאתר הרגשונים. כל הרגשונים שלי צויירו בצייר והונפשו באמצעות התוכנה החינמית UNFREEZE.

תיהנו

 

 

נכתב על ידי , 20/2/2006 00:35   בקטגוריות ציפורים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכישופוטו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כישופוטו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)