לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד בלוג סיפורים[:


כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


אוקי ככה.

כן. לא הייתי פה המון המון זמן. קרו המון דברים מאז שהפסקתי לכתוב פה אבל לא הייתה שנייה שלא חשבתי על הבלוג או על איך להמשיך את הסיפור.

אני אהיה כנה אתכן. קראתי את הסיפור שלי ואני חייבת לציין, שאני מתפלאת על רמת הכתיבה שלי. לא חשבתי שהיא עד כדי כך נמוכה.

עוד משהו. מקריאת הסיפור שלי הבנתי שהכנסתי הרבה יותר מדי פרטים שהם לא בהכרח חשובים ונוצר בלגן גדול מאוד.

עוד משהו אחד אחרון, לא קבעתי לעצמי עלילה מסודרת ומוצקה מה שמוביל לכך שאין לי אפשרות לעשות סוף שיהיה באמת שווה קריאה.

 

החלטתי להתחיל סיפור חדש. הוא בשלביו הראשונים עדיין אבל אני מאוד מקווה שהוא ייצא טוב(:

 

 

שלכן, כריס. [שדרך אגב מאוד התגעגעה]

נכתב על ידי , 23/2/2009 18:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,886

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד כותבת.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד כותבת.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)