לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dont Worry Be Happy (:



Avatarכינוי:  גֶבֶרֶת שָׁנִינָה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

טוב טוב טוב לי על הלב..


אאתם יודעעים מה גיליתי ?! D:

שיש יים דברים קקטנים שושים אותי מאושרת ...

כמו לדבבר עם אחותי שעה ו-40 בטלפון.

או להעביר פעולה שהחניכות נהנות בה..

או לספר לאמא כככל מה שעבר עלי היום מא'-ת'..

או ללכת לסבתא כל צהריים ולעזור לה לבשל ..

או להכין מושמושים לחברה , ושהיא תגיד תודה ..

או סתם לעזור לחברה כי היא צריכה אותי ..

 

זה כ"כ הרבה דברים קטנים ורגילים ..

אבל הם עושים לי טוב ( :

 ואאאאז מה שחסרים לי דבר או שניים גדולים ?!?!

טוב לי גם עם הדברים הקטנים האלהD:

כי פשוט טוב , טוב לי על הלבב.. טוב טוב טוב.

 

                                                          שנינה שערה ב6 בבוקר..:O

 

אנייי כתבתי , אתם מגיבים P:

 

נכתב על ידי גֶבֶרֶת שָׁנִינָה , 26/9/2009 06:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגֶבֶרֶת שָׁנִינָה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גֶבֶרֶת שָׁנִינָה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)