לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

3> הסיפור של דון 3>




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

בבקשה תעזרו לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(


בבקשה תעזרו לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(
נכתב על ידי don_story_tokio hotel , 27/7/2008 13:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צריכה עזרה דחוף!!!


אני ממש מקווה שמישו יוכל לעזור לי כי אני ממש לא יודעת מה אני הולכת לעשות הסיפור שלי הוא כזה היה לי חבר שממש אהבתי

ונפרדנו.. הוא היה הנשיקה הראשונה שלי החבר הראשון והאהבה הראשונה ומאוד היה קשה לי להמשיך ואתמול קרה משו עם ילד ממש מקסים שרציתי להיות איתו וכרגע אנחנו ביחד הבעיה היא שגיליתי שחברה אחת הטובות שלי שהיא כמו אחותי כבר במשך 3 שנים שעוברת איתי הכל הכל הכל רוצה אותו עכשיו הבעיה היא שהוא והיא בכלל לא מכירים כלומר הם לא בקשר ואני והוא כן וכרגע אנחנו ביחד אבל איך אני אומרת לה את זה עכשיו?

אני מפחדת אם יש מישו שיכול לעזור בבקשה תציעו משו :(

 

תודה ...

נכתב על ידי don_story_tokio hotel , 27/7/2008 13:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של :]shovali ב-6/8/2008 23:48
 





כינוי:  don_story_tokio hotel

בת: 32

תמונה




1,980
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdon_story_tokio hotel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על don_story_tokio hotel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)