לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2008


עברו חמישה ימים מאז הפוסט האחרון אבל ההרגשה היא כאילו עברו למעשה שבועות.
אני לא יכולה לומר שכל כך הרבה השתנה, אבל דברים קיבלו תפנית משמעותית:

'השלמתי' עם חברות שלי. אני לא אוהבת להגדיר דברים כאלו כ'ריבים' ו'השלמות', אבל אחרי ההתפרצות שלי ביום ראשון האחרון אני משערת ששלושתנו הרגשנו שהיה צורך בסגירת מעגל או לפחות בהסקת מסקנות, ושני אלו נעשו בהחלט.
אני, לדוגמא, הגעתי למסקנה שאנשים הם אנשים - ומה שבעיני נראה לא בסדר יכול להחשב לגיטימי למישהו אחר. דברים כאלו לא ישתנו ואפשר לעבור מעליהם או להיתקע עליהם ולוותר על קשרים חיוניים. צריך לשקול כל מקרה בצורה אינדיבידואלית, אבל האירוע הספציפי שלנו הסתיים עם האופציה השניה.
למרות ההשלמה, אי אפשר להתעלם מכך שקיים עדיין ריחוק די עצום ביני לבינן, יהיה מצבנו ככל שיהיה. זה טבעי וזה בלתי נמנע, ולא נראה שמישהו משלושת הצדדים נפגע מכך.

עתה משהתחלתי לקחת את הכדורים, נדמה שהמצב שלי פחות או יותר התייצב למרות שאני חווה הפרעות פה ושם. מה שכן, זה מאפשר לי לחשוב על כל מיני דברים, ולאחרונה יש לי מחשבה אחת עיקרית שמהדהדת בראש שלי ללא הפסק ואומרת: "תזיזי כבר את התחת שלך ותתחילי לחיות!". אוקיי, אני לא ג'ים קארי ב'יס מן', ואני בהחלט לא איזה סנסאי מתפלצן, אבל בתור בת 16 וחצי שהפעילות שלה מסתכמת בעיקר בשני אזורים אסטרטגיים (AKA חדרי הקט וחדרו הקט של חברי) אני חושבת שאפשר לומר שמשהו חסר. סביר להניח שזה רק עניין של אופי - וזה בסדר. ומצד שני אני דואגת שאולי אני לא מצפה מעצמי מספיק.
יכול להיות שאני פשוט צריכה למצוא עוד תחומי עניין, או שמא להפוך לטיפוס סוציאלי (שזה לגמרי לא אני)?

יש עוד הרבה עניינים על הראש שלי (מתנות ליום ההולדת של חבר שלי, מבחן במתמטיקה, עבודה באנגלית וכו' וכו') אבל.. כמו שנוכחתי לדעת בשנים האחרונות - הזמן פשוט עובר וגם דברים עוברים. עדיף לדאוג לגבי ההווה ולא לגבי העתיד, אחרת מפספסים יותר מדי דברים.
נכתב על ידי ::Alice:: , 25/12/2008 18:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)