לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2009


מעל לשבוע נוסף עבר מאז הפעם האחרונה שכתבתי, והעניינים מתקדמים פחות או יותר באותה מתכונת.
אני לא יכולה לספור אפילו על יד אחת את מספר הפעמים שבהן הרגשתי לא טוב בחודש האחרון - דבר נהדר, ולא מחשיד בכלל, כפי שהייתי מצפה מעצמי להרגיש.

השלב השני של התחרות בצרפתית לא הלך כצפוי - נאלצתי לנחש יותר מדי תשובות. אפשרי שאעלה לגמר ועם זאת הציפייה שלי היא די נמוכה, בעוד הציפייה של הסובבים היא גבוהה מדי. כך או כך נהניתי מזה עד עכשיו, וזה לא שיש לי מה להפסיד. מה שיהיה יהיה.

לאחרונה אני חושבת יותר ויותר על האפשרות למצוא עבודה, כמסגרת נוספת שאני יכולה להרוויח ממנה הרבה (ולאו דווקא כלכלית). מכל האופציות שנרשמו אצלי בראש עוד לא בדקתי אפילו אחת, אבל אני אתן לזה זמן נוסף, שהרי אני נכנסת לחודש די עמוס מבחינה לימודית וזו תהיה החלטה מטופשת להתחיל לעבוד דווקא עכשיו.

לאחרונה מתהדקת יותר האפשרות שאטוס הקיץ לקנדה, לאבא שלי. בינתיים ההתקדמות היא בעיקר חד צדדית, אבל ברגע שיתקרב המועד (בהנחה שיהיה כזה, בסופו של דבר) המצב בהחלט ישתנה.
היוזמה אגב, באה במפתיע ממני.

וזה פחות או יותר הכל.
אני קצת משועממת לאחרונה, וזה מצוין, כי זה לא שיעמום-יאוש אלא שיעמום-נחת.
נכתב על ידי ::Alice:: , 25/1/2009 18:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)