לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2009

סיכה קטנה בתוך ערמת דפים.


מתבלטת מדי פעם, אבל לרוב אינה נראית כלל.
כשמוצאים אותה זה פלא, הלם לעין ושוק למוח.
סיכה כל כך קטנה בתוך ערמה כזו גדולה של דפים,
כיצד נקלעה לשם, וכיצד שרדה עד כה?

לא יודעת, לא הייתי בכזו סיטואציה הרבה מאוד זמן, למזלי הרב. אני מרגישה כאילו אני נמצאת בחברת אנשים שחונכו בכלא אלקטרז. מלבד חבריי והמחנך המקסים שלי, מרבית האנשים בכיתה שלי הם חסרי מצפון והתחשבות לחלוטין. ולחלק מאלו, חסרה מנת אינטיליגנציה חיונית.

הסיפור עצמו מטופש אבל ההשלכות שלו הן הרסניות כתמיד. מישהי מסוימת, בעלת מוח חלול במיוחד, הציקה לכמה אנשים, ביניהם אני, במהלך שיעור, ובצורה מרגיזה מאוד שמזכירה את המשחקים שהיינו משחקים בגן חנה לפני 13 שנים.
התמוטטות העצבים שלי לא איחרה לבוא ומצאתי את עצמי מרוגזת מאוד בסוף השיעור, מטיחה עלייה צעקות והתנזפויות מכל עבר. הטיפשונת הקטנה כמובן טרחה להתגונן ולהגיד שהיא לא עשתה כלום (ובתגובה ניסיתי להוכיח אותה על טימטומה כשציינתי שאני לא עיוורת).
לצערי, אף אחד לא עמד לצידי. אני לא כועסת ולא מתפלאה, שכן אני משערת ש-90% מהאנשים הנוכחים בסצינה היו בהלם מעצם העובדה שהוצאתי יותר מהברה אחת מבעד לשיניי, ויחד עם זאת במקום כלשהו בכל זאת ציפיתי לקבל קצת תמיכה - אם לא מחבריי אז לפחות מהמורה שנכחה שם.

ובקיצור, אני שונאת את ביה"ס, כמו תמיד. כמובן שהמקרה שלי אינו גרוע כמו מקרים אחרים, ואני מודה מאוד מאוד מאוד על שיש לי חברים שנמצאים לצידי רוב הזמן (ועל מערכת השעות שלי, שדוחקת אותי רק בתוך 10 שעות שבועיות במליאת הכיתה), אבל אף אחד לא יכול להציל אותי מהבורות של הדגנרטים בכיתה שלי.
נכתב על ידי ::Alice:: , 28/1/2009 15:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)